Har varit snurrig en tid

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
14 år 7 månader sedan #237225 av Fantasio
Har skrivit en del konstigheter här. För det ber jag om ursäkt, ty jag mådde dåligt. Har nu en känsla av att man pratar skit om mig på jobbet. De vill ha bort mig. Jag är psykiskt sjuk och utgör ett hot, då jag kan smitta.

Jag mår som sämst på våren och sommaren, med alla dess måsten och i år var inget undantag. Nu känner jag mig dock en aning svajig igen. Kanske skulle man öka på medicinen lite till. Eller så går det över om jag får sova mina åtta timmar.

Ska jag ta upp mitt försämrade måenden med kontaktpersonen? Att bli inlagd är inte ett alternativ. Jag skyr sjukhuset som pesten. Tacka vet jag avdelning 27 (numera nedlagd).
  • Jaana79
  • Besökare
  • Besökare
14 år 7 månader sedan #237231 av Jaana79
Svar från Jaana79 i ämnet Har varit snurrig en tid
Jag tycker i alla fall inte att du skrivit några konstigheter, men jag kan förstå vad du menar. Jag brukar också tycka att shit, nu har jag gått över gränsen eller så, sagt för mkt. Det känns jobbigt, men folk brukar inte tycka det är så farligt. Speciellt inte såna som har förståelse för hur det kan bli! :)
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
14 år 7 månader sedan #237235 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Har varit snurrig en tid
Dina ord värmer, Jaana79. Vet du vad jag gjorde i förrgår? Jag köpte Simpsons säsong 11 för endast 299 kronor nere på stan. Det var så billigt att jag var tvungen att köpa boxen.
  • Jaana79
  • Besökare
  • Besökare
14 år 7 månader sedan #237239 av Jaana79
Svar från Jaana79 i ämnet Har varit snurrig en tid
Kuligt! Då har du lite att göra då :D
Mer
14 år 7 månader sedan #237389 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Har varit snurrig en tid
Jag tycker inte att du har skrivit några konstigheter, men du verkar ibland ha en del lättare vanföreställningar. Kanske är du ibland gränspsykotisk. Verklighetsprövning kan vara en bra idé, liksom vore det nog bra om du fick KBT mot vanföreställningar.

Det är nog bra att du skriver här och får synpunkter av andra på dina misstankar. Det är också bra att diskutera med andra, men problemet då är att en del kan bli skeptisk till en om man verkar för misstänkssam mot andra. Anhöriga kan man dock diskutera med tycker jag om sådana saker.