Roliga bilder!

Mer
14 okt 2016 17:52 #870156 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Roliga bilder!
[youtube:17yxguyy]fTf2EE-T5VE[/youtube:17yxguyy]

Störst av allt är kärleken. Love is sweet and humble as an Humble bee instead of an Humwee sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV
E-post Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

• Jocke
  • Jocke Profilbild
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
14 okt 2016 18:04 #870160 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Roliga bilder!
Bra Nisse, du har läst den tråd om filosofi jag statuerade i afton här på viska. Det gäller att tänka utöver normerna! Det här behöver inte vara falskt! Kanonbra Nisse, du lyssnar på vad jag säger, det högaktar jag dig för!

Vars är världen på väg?

Mer
14 okt 2016 18:56 #870193 av Nissegossen
:?:

Störst av allt är kärleken. Love is sweet and humble as an Humble bee instead of an Humwee sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV
E-post Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

Mer
14 okt 2016 19:02 #870195 av Nissegossen
[youtube:2k8oo70z]f4Mc-NYPHaQ[/youtube:2k8oo70z]

• Jocke
  • Jocke Profilbild
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
Mer
14 okt 2016 19:10 #870197 av Jocke
Kan man säga "fuck you" Nisse!I Norran i morse visade dem en reportage om en person som var varken eller? en hen med andra ord! Har du läst denna reportage, vad har du för intresse av norran?

Vars är världen på väg?

Mer
14 okt 2016 20:39 #870239 av Nissegossen
Jocke, du är som förra grannen polisen, han sade efter att ha fått en bibba papper av mig som jag skrivit och när jag träffade honom nästa gång så sade, Nisse jag har läst dina texter och du är fan inte klok och nu tror jag dig om allting. Jag tog med dina texter till jobbet och nu har du fan Säpo på dig.

Jocke, jag jan enbart skratta åt vad du skriver och nä, har aldrig läst Norran, borde jag det?

Sedan, visserligen kan jag några fula ord på engelska och några andra språk, men jag talar i alla fall inte den slang på engelska som man kan se på klipp från USA, det blir inget fuck you, utan en vårdad engelska och engelsmän och amerikaner brukar säga att jag talar en god engelska.

Men den dan jag säger till dig, you are a son of a dirty baggerol and devils bitch, Då Jocke sker en sak och säger du det till en amerikan eller engelsman gör du klokt att springa.

Samt Jugoslaviska då, nä, vi tar det en annan dag.

Mer
14 okt 2016 20:48 #870242 av Nissegossen
Sedan en hen, ja jag vet va det innebär för personen men kan inte sätta mig in känslomässigt i hur en har det som är av naturen tvåkönad, det är sällsynt numera att det finns, för numera rättar läkarna till det snart efter förlossningen. Har de lyckats rätt blir den människan i sig själv seende sig som det könet, men misslyckas det, känner sig barnet som det andra könet och känner sig vara i fel kön.

Jag har sett tvåkönade på datorn.

• Jocke
  • Jocke Profilbild
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
Mer
19 maj 2017 14:30 #934869 av Jocke

Vars är världen på väg?

Sidan laddades på: 1.024 sekunder