Polisanmälan

Mer
12 år 7 månader sedan #430806 av björk
Svar från björk i ämnet Polisanmälan
jag kan tala om de räcker inte ens att ha skärrad röst det skall mer därtill.
Mer
12 år 7 månader sedan #430837 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Polisanmälan
Fantasio,

Du är nog i en svacka i måendet just nu. Kanske har du slarvat med medicinen eller så har du sovit otillräckligt så att paranoian har ökat. Kontakta psykiatrin och fråga om de har något förslag på vad du kan göra för att må bättre. Det du kan göra själv är att noggrant medicinera och försöka att se till att du får sova tillräckligt.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
12 år 7 månader sedan #431226 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Polisanmälan
Jag tog upp mitt engagemang för världens fria stater med en vän, men budskapet gick inte riktigt fram. Jag tog kontakt med USA:s ambassad 1990 när första Irak-kriget bröt ut. Sedan stod det i en av "våra" smutsiga kvällstidningar.
Mer
12 år 7 månader sedan #431227 av Geta
Svar från Geta i ämnet Polisanmälan
Du kan väl ligga lågt om du tror att polisen har haft ögonen på dig på grund av saker som du uttalat för flera år sedan. Polisen har så mycket att göra att de bryr sig inte om gamla ärenden om inte Leif G.W. Persson drar upp dem.
Mer
12 år 7 månader sedan #431234 av Traxerity
Svar från Traxerity i ämnet Polisanmälan
Det får mej att tänka på en sak fantasio. Du är ganska lik mej. Jag tror hela tiden att illuminati vill halshugga mej för min tro. Men nån gång får man sätta ned foten och säga stopp för dessa tankar för att dom går riktigt åt helvete ibland. :väggen

Jag hoppas du kommer över dina också. För att jag kom över mina. :tummenupp
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
12 år 7 månader sedan #431236 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Polisanmälan
Jag har konsekvent vägrat blodprov. Makten försöker klona mig och tränga in i min hjärna. Det ska vi bli två om! Lämnar jag inte blodprov på måndag ska min medicinering ändras fick jag höra på fredagen. Nåja, jag klara mig nog. Jag har ju rymt från psyket och klarat mig från klantarna till polisen. Blir det skarpt läge gör jag om det och jag kommer att vinna återigen. Jag tar min tillflykt till en närbeliggande skog och livnär mig på rötter. Jag är såsig och trög, men blir det skarpt läge lägger jag i en växel till. Jag har bekämpat dårarna till politiker sedan jag var sjutton år gammal. Jag känner till alla fula knep och klarar inlåsning utan problem. Farfar satt i gulag, jag klarar häktet ståendes på huvudet.