Serieskytten i Malmö.

Mer
12 år 3 månader sedan #446497 av zoegas
Vad jag såg på nyheterna idag så verkar det handla om schizofreni det med :väggen

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
12 år 3 månader sedan #446499 av Geta
Svar från Geta i ämnet Serieskytten i Malmö.
Det kan bli en modediagnos inom rättspsykiatrin.
Mer
12 år 3 månader sedan #446500 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Serieskytten i Malmö.
Ja, alla med extrema politiska idéer eller tror på konspirationer är paranoida. Det behövs inte längre att man ska vara ensam om sina övertygelser. Man behöver inte ens höra röster. Jag VILL inte blandas ihop med korkade människor. Speciellt inte massmördare.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
12 år 3 månader sedan #446501 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Serieskytten i Malmö.
Jag kan förstå när en psykotisk ballar ur och begår ett vansinnesdåd. Som Fantasio som ville bli skjuten av polisen. Eller Killet som inte såg någon bättring utan ville hämnas på sin familj och få det bättre på rättspsyk.

Men metodiskt planera terrordåd i ett årtionde eller knalla omkring i månader och skjuta folk på måfå. För i helvete!

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
12 år 3 månader sedan #446544 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Serieskytten i Malmö.
Är du säker på att de kommit fram till att han har schizofreni? Tidigare har de sagts att han skulle ha Aspergers. Igår skrevs på Dagens Medicin att han själv sagt att han tidigare utretts av psykiatrin:
www.dagensmedicin.se/nyheter/mis ... sykiatrin/

killet hade förresten inte schizofreni utan autism.
Mer
12 år 3 månader sedan #446588 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Serieskytten i Malmö.
Det som sades på TV4:as nyheter fick han att framstå som psykotisk i samma stil som Breiwik. Att han var väldigt förvirrad och sade att Rosengårdarna var apor och samtidigt skulle ha jobbat ideellt på en karateklubb med 20 olika nationaliteter.

Jag skrev att jag kan förstå att psykotiska människor kan flippa ut. Killet gjorde det. Om han är schizofren eller inte hör inte till saken.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻