Framtiden

  • Axons
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 5 månader sedan #25074 av Axons
Framtiden skapades av Axons
Hur ser ni på framtiden?
För min egen del ser den dyster ut. Även om jag vann en massa pengar så blir jag inte bättre för det. Och om jag mot förmodan skulle hitta en tjej som gillade mig så måste jag tacka nej eftersom jag är för sjuk för att ha en relation.
Mer
18 år 5 månader sedan #25083 av Fredrik
Svar från Fredrik i ämnet Framtiden
Nu när jag varit sämre en tid har jag tagit en dag i sänder. Jag har inte velat se för långt framåt och har inte haft några planer för framtiden. Men nu när jag känner att jag börjar bli bättre börjar funderingarna på framtiden komma. Tankarna har snuddat vid arbetsrehabilitering och hur jag skulle klara av en sådan. Men ännu är det för tidigt, jag känner mig inte tillräckligt stark ännu.

mvh Fredrik
  • Axons
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 5 månader sedan #25087 av Axons
Svar från Axons i ämnet Framtiden
Arbete kanske är det enda man kan hoppas på. Tyvärr känner inte jag heller mig tillräckligt stark för att klara av det ännu.
Mer
18 år 5 månader sedan #25092 av Alisa
Svar från Alisa i ämnet Framtiden
Jag känner mig rätt så stark för att klara ett jobb. Jag är endast orolig för studierna som jag tänker återuppta se’n. Du skriver Orvar att du skulle vara tvungen att tacka nej till ett förhållande. Men, om du hittar någon som har samma diagnos som du, så tror jag att det skulle gå bra, och att det skulle finnas harmoni och förståelse i relationen…. :)
  • Axons
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 5 månader sedan #25096 av Axons
Svar från Axons i ämnet Framtiden
Studier kan ju också vara ett alternativ. Tyvärr så tror jag inte jag skulle klara av det heller för tillfället. Vad är det du studerar Alisa?
Mer
18 år 5 månader sedan #25098 av Alisa
Svar från Alisa i ämnet Framtiden
Jag studerade migration och globalisering med inriktning kommunikativ svenska innan jag blev sjuk, och idag är jag sjukskriven. Men hoppas att jag kan återuppta mina studier se’n. :)