jag mår inte så bra egentligen

  • trance
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
10 år 9 månader sedan #591736 av trance
det har hänt nåt med mig på sistone. det är lite svårt att förklara men det är som att det är en dimma för verkligheten, att jag känner mig väldigt frånvarande och kan inte "känna" verkligheten på samma sätt längre.

samtidigt har blivit mycket nervigare, jag får startle reactions för skitsaker... när jag är ute på stan så blir jag livrädd. om nån bredvid mig hostar eller smäller igen en bildörr så skakar jag till i hela kroppen. det är jävligt pinsamt, man framstår ju som värsta nervvraket!!!

sen är det nåt med minnet. jag glömmer typ allt hela tiden. börjar känna mig korkad... t.ex. om jag ska göra nåt som att lägga mobilen på ett visst ställe, så tar jag istället nycklarna och lägger dem där, sen inser jag att det var mobilen jag skulle flytta på.

vaknade imorse av att i lägenheten intill så skrek en kvinna på ett barn, barnet grät, jag tror det var en flicka. hon grät jättemycket och kvinnan bara skrek och skrek. hon skrek på ryska så jag kunde förstå vad hon sade. det var skitsaker som att hon tyckte ungen klädde på sig för långsamt. sen började jag höra slag också, hon slog ungen, det hördes jättetydligt. funderar på att ringa polisen men jag vet inte vad polisen här kommer göra åt saken... bortsett från att det är synd om ungen så mår jag också jättedåligt av att vakna till sånt på morgnarna. det påminner mycket om min egen barndom.

en annan sak så är det att jag har känt att någon pratar med mig fast från en annan dimension... typ har nån speciell kontakt med mig och säger hur saker och ting ska vara och vad jag måste göra för att världen inte ska gå under.

jag har varit sjuk på sistone och jag känner mig bättre nu, jag hoppas bara att det inte är aids... jag "råkade" ha oskyddat sex när jag var i stockholm. jag vet att det var dumt men ibland gör man ju dumma saker. :(
Mer
10 år 9 månader sedan #591741 av Ready
Frågan kanske är ofin men brukar folk använda kondom vid oralsex när det är tillfälliga sexuella förbindelser?
Mer
10 år 9 månader sedan #591760 av Amandara
Är det så bra att vara - där du är - nu när du mår sämre???? Hur är det med sjukvårdssystemet? Har du hjälp därifrån? Är det inte enklare att vara i gamla kära Svedala i det läget - om det går......
Om du haft oskyddat sex - gå och testa dig!!! It´s better to know then not to know...... :hjärta
  • trance
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
10 år 9 månader sedan #591763 av trance
Svar från trance i ämnet jag mår inte så bra egentligen

Ready skrev: Frågan kanske är ofin men brukar folk använda kondom vid oralsex när det är tillfälliga sexuella förbindelser?


vad har det med saken att göra???

jag sade inte att jag hade oralsex. varför antar du att jag hade oralsex? ja det hade jag. men det sade jag inte!!!

jag försöker säga att jag inte mår så bra nu och att jag är rädd att jag får tillbaka gamla symptom. då kanske inte såna frågor är särskilt lämpliga??? vadå "frågan kanske är ofin" - DU VET ATT DEN ÄR DET, jag fattar inte varför du vill vara "ofin" mot mig nu när jag mår såhär.

jag vet att det är många på viska som hatar mig och helst vill se att jag bara försvinner härifrån. det vore skönt om ni alla sade det på en gång istället för att försöka psyka mig till att känna mig ovälkommen och värdelös.
  • trance
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
10 år 9 månader sedan #591764 av trance
Svar från trance i ämnet jag mår inte så bra egentligen

Amandara skrev: Är det så bra att vara - där du är - nu när du mår sämre???? Hur är det med sjukvårdssystemet? Har du hjälp därifrån? Är det inte enklare att vara i gamla kära Svedala i det läget - om det går......
Om du haft oskyddat sex - gå och testa dig!!! It´s better to know then not to know...... :hjärta


amandara, jag har ju fortfarande läget under kontroll. jag är medveten om det, jag kan t.om. skriva det här. och jag skulle förmodligen må ännu sämre i sverige. här har jag iaf fast bostad och inkomst, i sverige har jag ingenting... :hjärta
Mer
10 år 9 månader sedan #591774 av krokus
trance,
Hur länge sedan var det sen du hade oskyddat sex? HIV kan man testa sig först efter tre månader har jag för mig. Innan syns det inte på testet. Man testar sig med blodprov. Som Amandara skrev så är det bättre att veta, än att inte veta. Sen OM du skulle ha fått HIV så är det ju dumt att sprida det vidare. Kondom är bra! [url:3ssph4t1]http://www.kondomkungen.se/[/url:3ssph4t1] Jag vet dock inte om Kondomkungen skickar till det land du befinner dig i (minns inte vilket land det var, sorry).

Var rädd om dig! :kram