OBS

The forum is in read only mode.

Går du på krogen?

Mer
29 apr 2014 12:58 #660035 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Går du på krogen?
Saari,

Det är ganska vanligt med socialfobi eller få ångest av andras sällskap. Behandlingen brukar vara KBT eller SSRI-antidepressiva. Sedan kan det också vara jobbigt att träffa andra, därför att att det blir så jobbigt med alla sinnesintryck och man hinner inte riktigt med.
Mer
23 jan 2021 15:49 #1314795 av Nobel
Svar från Nobel i ämnet Går du på krogen?
Brukade gå på utgång innan jag blev sjuk. En gång dock så blev jag drogad på krogen. Som tur var var jag i sällskap med vänner som tog hand om mig. Vågar fortfarande inte riktigt på ut pga psykosen. Är rädd att den ska flamma upp om jag inte sover ordentligt varje natt
Mer
23 jan 2021 16:48 #1314816 av krokus
Svar från krokus i ämnet Går du på krogen?
Nej, går inte på krogen. Jag lägger mina pengar på annat. 
Mer
23 jan 2021 17:16 #1314820 av Geta
Svar från Geta i ämnet Går du på krogen?
Är helt främmande för det.
Mer
23 jan 2021 17:27 #1314824 av Miika
Svar från Miika i ämnet Går du på krogen?
Var på krogen två gånger förra året följde med för karaokens skull
  • Richard
  • Richard Profilbild
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
  • Viska's Stormufti
Mer
23 jan 2021 18:01 - 24 jan 2021 10:47 #1314831 av Richard
Svar från Richard i ämnet Går du på krogen?

Brukade gå på utgång innan jag blev sjuk. En gång dock så blev jag drogad på krogen. Som tur var var jag i sällskap med vänner som tog hand om mig. Vågar fortfarande inte riktigt på ut pga psykosen. Är rädd att den ska flamma upp om jag inte sover ordentligt varje natt

I 18-30 års-åldern gick jag ut en del. Men nu var det längesen.

Brukade gå ut med min morbror, men han finns inte mer... De på psykiatrin tyckte det var bra, då hade jag ingen daglig verksamhet eller så. Men även om jag drack alkohol så var det bra att jag var lite social.

Blev också drogad en gång men det var "på skoj". Mina kompisar skulle "skoja" med mig o la Stilnoct i min öl. Jag blev speedad o började vråla åt polisen;
-Allahu Akbahr! Det är terrorister i parken! Då nån hade smällt en smällare där.
Last edit: 24 jan 2021 10:47 by Admin1.
  • Fantasio
  • Fantasio Profilbild Författare till inlägg
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
23 jan 2021 18:20 #1314842 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Går du på krogen?
Jag ska på krogen imorgon. Blir att äta där, men mest dricka öl. Ska med en nyfunnen, törstig vän.
  • Richard
  • Richard Profilbild
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
  • Viska's Stormufti
Mer
23 jan 2021 18:25 #1314843 av Richard
Svar från Richard i ämnet Går du på krogen?
Önskar dig all lycka, Fantasio!

Det var väl med tjejen du hade träffat? Bli inte för full bara... Jag har gjort det misstaget allt för ofta o gått miste om många tjejer på det sättet. Även om det känns mer bekvämt o man kanske inte blir lika blyg med alkohol, så är det ingen som gillar en om man sitter o t.ex sluddrar.
Sidan laddades på: 0.207 sekunder