- Du är här:
-
Hem
-
Forum
-
Viska
-
Allmän diskussion
- Går du på krogen?
Går du på krogen?
- krokus
-
- Seniorhedersmedlem
-
Dörrvakten: hur var det här då?
Jag: öh, jo det är bra.
Dörrvakten: en annan gång. Hej då!
Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.
- Fantasio
-
Författare till inlägg
- Jubelhedersmedlem
-
- Ich bin der Bub vom Thüringen
Det är inte kvinnan jag träffat på mötesplatsen. Henne ska jag bjuda ut, ska fråga henne om hon vill gå med mig någonstans i veckan som kommer.Richard skrev: Önskar dig all lycka, Fantasio!
Det var väl med tjejen du hade träffat? Bli inte för full bara... Jag har gjort det misstaget allt för ofta o gått miste om många tjejer på det sättet. Även om det känns mer bekvämt o man kanske inte blir lika blyg med alkohol, så är det ingen som gillar en om man sitter o t.ex sluddrar.
- Pimed
-
- Besökare
-
Just har jag en period som jag gör ingenting av det. Sist var förrförra året jag festade järnet. Bodde då i Göteborg. Hade skitkul.
Va inte rädda att ha kul. Se till att ni har lite kul ibland. Livet blir annars så himla tråkigt, trist, tomt och innehållslöst
- wasp
-
- Seniorhedersmedlem
-
- Pimed
-
- Besökare
-
- Nissegossen
-
- Jubelhedersmedlem
-
- Gubben
74 som sagt, jag gick knappt på någon krog efter det.
Störst av allt är kärleken. Love is sweet and humble as an Humble bee instead of an Humwee sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV
E-post Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.
- Pimed
-
- Besökare
-
- Cosmos
-
- Seniorhedersmedlem
-
- Ta det kallt, varmare blir det inte
Ja du, åkte du in på en LoB eller?Richard skrev: I 18-30 års-åldern gick jag ut en del. Men nu var det längesen.
Brukade gå ut med min morbror, men han finns inte mer... De på psykiatrin tyckte det var bra, då hade jag ingen daglig verksamhet eller så. Men även om jag drack alkohol så var det bra att jag var lite social.
Blev också drogad en gång men det var "på skoj". Mina kompisar skulle "skoja" med mig o la Stilnoct i min öl. Jag blev speedad o började vråla åt polisen;
-Allahu Akbahr! Det är terrorister i parken! Då nån hade smällt en smällare där.
Det är sällan jag är på krogen numera. Särskilt inte nu under coronatider. Men ibland kan det vara skönt att gå på krogen och dricka hot shots. För något år sedan blev jag och en kompis nekade att köpa öl p g a attvi var för berusade. Vi fick vara kvar men bara dricka Cola. Men då gick vi bara till ett annat ställe där det gick bra att bli serverade. Minns däremot inte vad som hände seddan.