Vad finns det för kul att göra i livet just nu?

Mer
9 år 4 dagar sedan #734218 av tequilarose
Vi räknar upp allt som gör livet lite roligare - det här är tips och råd tråden för oss livsnjutare



*välkommeninivärmen*
Mer
9 år 4 dagar sedan #734242 av Admin1
Promenera 2 timmar per dag t.ex gå och handla på den affär, som ligger längst bort.
  • Miika
  • Besökare
  • Besökare
9 år 4 dagar sedan #734245 av Miika
Jag har fått stavar att gå med. Har även en ryggsäck med mig om jag behöver handla
Mer
9 år 4 dagar sedan #734249 av Utomjordingen
Ta ett varmt skönt bad! Ja, jag lider inte alltid utan det finns stunder då jag är en njutningsdyrkare också.

Senare ikväll ska jag följa målservicen – Europatipset! Kan ibland, om det inte är för många mål till 13 rätt vara rätt spännande!

Ska se en film snart – thriller film helst för det ska ju vara spännande!

Jag har inte bestämt mig om jag ska dricka öl idag – jag avvaktar lite så får jag se hur jag känner mig och om min kvinna ska iväg ikväll på kyrka träff.

Varje dag ringer min mobil ett par minuter innan Keno börjar. Har en stående Keno nivå 9 rad (chans att vinna 800 tusen kronor varje dag) sen 28:e november år 2014.

Kom på nu också. Jag ska ut på Internet idag och köpa en jacka (uniformjacka) + andra kläder och ett par skor. Brukar handla kläder på Internet/Sweden Rock Shop!
Mer
9 år 4 dagar sedan #734335 av Utomjordingen

Kom på nu också. Jag ska ut på Internet idag och köpa en jacka (uniformjacka) + andra kläder och ett par skor. Brukar handla kläder på Internet/Sweden Rock Shop!


Jag funderar på denna jackan tills vidare:

Mer
9 år 4 dagar sedan #734356 av Janis
Äta något gott, lyssna på bra musik