Att måla fan på väggen

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
8 år 4 månader sedan #787735 av Fantasio
Brukar du oroa dig i onödan och ta ut nederlag i förskott? Det gör jag, kan inte hjälpa det. Bara det faktum att jag fortfarande lever är ju en stor anledning att inte måla fan på väggen. Jag kunde väl inte tro att sjukdomen skulle stabilisera sig när jag åkte jo-jo in och ut på avdelningen.

Jag ser alltid allt i svart, till en början i alla fall. Det är slöseri med det lilla goda humöret man har att göra så, men jag kan inte hjälpa det. Jag är den eviga pessimisten.
  • Eraseee
  • Besökare
  • Besökare
8 år 4 månader sedan #787744 av Eraseee
Svar från Eraseee i ämnet Att måla fan på väggen
-Du är rädd att bli lycklig...
Vill du spara det roliga till en fredagskväll eller nåt annat kul?
Lite så är jag också....
När är du som gladast?
:tummenupp
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
8 år 4 månader sedan #787746 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Att måla fan på väggen
Jag ör som gladast då jag kommer att tänka på att "det var länge sedan jag hade ångest". Där är jag inte idag.
Mer
8 år 4 månader sedan #787749 av Saari
Svar från Saari i ämnet Att måla fan på väggen
Jag gör det men försöker ha en humoristisk vinkel. Såklart det kommer att gå åt helvete, känns det många gånger, men jag har blivit optimist i det stora hela. Jag upptäckte att jag mådde mycket bättre när jag inte tog ut så mycket i förskott, oavsett om det skulle stämma med min föreställning av det eller inte. Det är mycket i livet som jag bara låter vara och accepterar, vilket gör saker lättare.
Mer
8 år 4 månader sedan #787750 av Geta
Svar från Geta i ämnet Att måla fan på väggen
Jag oroar mig nästan alltid för något. Är småglad ändå.
Mer
8 år 4 månader sedan #787817 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Att måla fan på väggen
Min mamma är precis så där och det blir väldigt jobbigt för omgivningen. Därför är jag inte så själv och lägger inte över mina problem på andra, men många i min släkt är så. Antagligen lindrar det deras egna problem om andra får dom.