Alla katter har Asperger. Alla hundar har ADHD.

Mer
7 år 11 månader sedan #822246 av Fantasio
Jag föredrar katter framför hundar.
Mer
7 år 11 månader sedan #822248 av Nissegossen
Skaffar aldrig vad jag tror en katt. Det skall vara såsom när man ger en katt till ett barn något som kostar barnet något, minst en veckopeng för att de skall se att en katt har ett värde i sig och då att man behandlar något levande som har ett värde i sig, även om man är född på en bondgård och ofta dränks nyfödda kattungar direkt.

Katten är ett levande väsen och man skall behandla dem med det respekt något levande har i sig

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 11 månader sedan #822284 av krokus
Har hund men är uppvuxen med katter. Föredrar hästar. Tyvärr har jag inte råd eller energi med egen häst.
Mer
7 år 11 månader sedan #822292 av cecilia76
Min mor har haft alla typer av katter genom åren. Siames, Perser och Norsk skogskatt. Katt är bra men nu önskar jag att jag hade en hund!
Mer
7 år 11 månader sedan #822297 av wasp
Har haft sammanlagt 4 katter och 2 brukshundar i olika omgångar. Katterna var huskatt (bondkatt) alla 4 o hundarna en Schäfer o en Labrador. Ta böckerna med en nypa salt! Författaren är inte veterinär, eller läkare, utan har ett förflutet som just författare, lärare på lågstadiet, mellanstadiet, men har jobbat med barn som har den problematiken - dvs Asperger, ADHD!

www.jkp.com/author/authors/view/ ... pmann-3271
Mer
7 år 11 månader sedan #822304 av Geta
Är uppväxt med både katter och hundar och en häst. Även björnungarna på Skansen
avlivas, när de blir för många.