Satanism & whiskey

  • Schismzakaschism
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
7 år 11 månader sedan #823293 av Schismzakaschism
Satanism & whiskey skapades av Schismzakaschism
Jag har tidigare varit fascinerad av andlighet och new age och blev efter några trippar psykotisk. I min värsta tripp upplevde jag en satanists väsen som jag är bekant med som representerade rädsla och i den andra extremen såg jag en barndomsväns mamma som är en nyckelperson i Sverige genom sitt engagemang en nyandlig / new ageig sekt. I trippen var det som himmel och helvete upplevdes båda polerna.

Det slutade med att jag började jobba med satanisten och kunde pö om pö dra ur honom infromation och hans värderingar samt titlar på skrifter av Alexander Lavey - the satanic bible mm etc.

Jag är mer rationell idag och går i psykoterapi, har få till milda andliga tendenser och är ite längre rädd för satanism och tycker att new age är mest bullshit.

Jag har hamnat i ett riktigt gott sinnestillstånd där jag balancerar ut andlighet och rationalitet/vetenskapligt tänk mot vartandra och käner mig rätt säker i kärnan pga av detta.

De säger att en "tripp" den mest kraftfulla psykadeliska substansen man kan tänka sig i mitt fall tar ett tag att integrera. Men jag hade det latent iom morsan är schizoaffektiv sedan hon födde mig och jag schizofren själv Jag skriver i stunden lite salongsberusad på whiskey, min favorit beverage, och goooooo som få. Jag vänder mig nu till er för feedback och input på glada viska.
Mer
7 år 11 månader sedan #823297 av Utomjordingen


Jag har en morbror som köpte Satans Bibeln på aktion någon gång under 1980-talet.

Sen har jag sett i den inre verkligheten där min pappa har vänt sig till satan och för att jag ska dö. Kanske för att jag inte ska ärva någonting? Vill poängtera att jag själv aldrig har träffat min pappa i verkliga livet, vet inte vem han är?

Sen har jag sett andra män i den inre verkligheten som har velat påverka mitt öde.

Då har jag fått för mig att antingen min morbror eller min pappa eller någon annan har ställt till så för mig att jag är där jag är idag.

Fått också för mig att det finns människor som har nån slags voodoo docka som dom kör nålar i för att jag ska gå sönder eller dö. "Alla" typ, vill att jag ska dö!

Antar att det bara är vanföreställningar - eller?

Mer
7 år 11 månader sedan #823306 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Satanism & whiskey
Människor som leker med Voodoo dockor är oftast väldigt onda mer eller mindre beroende på om dom gör det omedvetet eller medvetet! Jag kan verkligen stå upp för mig själv och vara ganska tuff men min avsikt är att inte såra och om jag gör det är det omedvetet! Dom som däremot vill vara psykopatiska sadister och terrorisera folk medvetet kan brinna i helvetet!
Mer
7 år 11 månader sedan #823435 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Satanism & whiskey
Om man har psykossjukdom skall man undvika satanism och ockulta saker för verklighetskontakten är viktig.
Mer
7 år 11 månader sedan #823440 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Satanism & whiskey
Håller med dig Admin.

Anchored in Christ ✟

  • Voodoo
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
7 år 11 månader sedan #823463 av Voodoo
Svar från Voodoo i ämnet Satanism & whiskey
...