Har feta problem! Behöver hjälp!!!

  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
7 år 8 månader sedan #845209 av lonely
Dödslistan, hette en bok som jag skrev hur huvudkaraktären som var kvinna kidnappa, tortera och mörda sina fiender. Den var baserad på mitt liv delvis. Den var råheten själv. Därför kommer jag att aldrig ge ut boken.

Sanningen är den att jag blir extremt hämndlysten när jag har psykos och inte tar mina mediciner....

Ironin är den idag att personalen tjafsar om att ge mej mina mediciner, krånglar och bråkar! Håller inte det som e lovat. Dom förstår inte att det är för deras och allas säkerhet jag tar dom här jävla medicinerna vilket jag får absolut inget stöd i att ta utan helt tvärtom. Dem är helt jävla IQ-befriade dumma korkade imbeciller!


Alla på psyket har semester och det är ingen ordning antar jag för dom hör inte av sig när jag vill boka tid hos min läkare!

Men jag kommer inte ge upp och få en tid, min fråga är kan jag få ett intyg av läkaren till kommunen att ordna fram en egen lägenhet så jag slipper detta tjafs om mediciner? Det här är tredje boendet på kort tid som jag har haft feta problem med! Meningsskiljaktigheter om att jag är inte sjuk, dom förstår inte pga att jag har insikter när jag tar min medicin att jag inte har psykos vilket jag har!
Mer
7 år 8 månader sedan #845212 av zoegas
jamen slappna av. det är arbetsmyror du har med att göra. inte robotar.


Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
7 år 8 månader sedan #845213 av lonely
Svar från lonely i ämnet Har feta problem! Behöver hjälp!!!
Ja antagligen stämmer det som du uppmanar! Borde chilla.... Trots det kan lite hjärnceller vore på sin plats skada heller inte så jävla mycket..... Hahaha... Tja jag vet inte längre.... :/
Mer
7 år 8 månader sedan #845215 av zoegas
jamen det eju knark ju...

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
7 år 8 månader sedan #845220 av zoegas
Robotar är smartare än myror.

eviebot.com

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  • Patient
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
7 år 8 månader sedan #845221 av Patient
Svar från Patient i ämnet Har feta problem! Behöver hjälp!!!
Jag tror att ni skulle ha mindre problem om ni slutade skriva/prata om psykoser hela tiden.

Jag har ingen aning om vad du menar. Är psykos någonting fysiskt, hur ser den ut? Då är den någonting annat: Ett beteende, ett syndrom, ett tillstånd, en diagnos....vad är den nu? En behandling?