SOS

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 2 månader sedan #1224671 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet SOS
Jag skrev inte klart pappret idag. Jag funderar på hur jag kommer att drabbas om jag håller hög profil. Jag har hållit mig i bakgrunden i säkert tio år. Att bli filmad och registrerad var inte kul, men jag accepterade det. Jag skrev en gång en text om en kommunkvinna och den beskrevs i lokaltidningen som "mycket populistisk". Kompisen blev kallad för expert på så burleska och kränkande texter som möjligt. Vi bara skrattade. Jag förespråkar revolution, så naturligtvis har jag SÄPO efter mig. Det ingår ju i deras jobb att hålla koll på samhällsomstörtande och revolutionär verksamhet.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 3 veckor sedan #1239704 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet SOS
Jag tror jag ska skriva en text. Att coronaviruset är framtaget med flit i kinesiska laboratorier. Borde intressera folk, men kanske är de trötta på att höra om viruset. Jag vet inte.
Mer
4 år 3 veckor sedan #1239717 av wasp
Svar från wasp i ämnet SOS

Fantasio skrev: Jag tror jag ska skriva en text. Att coronaviruset är framtaget med flit i kinesiska laboratorier. Borde intressera folk, men kanske är de trötta på att höra om viruset. Jag vet inte.


Det här tror du väl inte ens själv på?? Är för gammal 60+ för att ens bry mig om konspirationsteorier!
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 3 veckor sedan #1240683 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet SOS
Om jag fritt får fantisera så var en person jag lärde känna runt år 2000 SÄPO-agent. Han var inte anställd av dem, men fick betalt, han stod på deras lönelista. Han blev vän med mig bara för att förstöra. När hans "arbete" var slut flyttade han till annan ort. Han bodde innan jag lärde känna honom i Sörmland. Detta tänker jag på ibland.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 10 månader sedan #1259082 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet SOS
Jag lägger nog ned mitt parti. Jag får ingen respons på lapparna. Men jag kommer nog att fortsätta skriva texter och dela ut dem i stan. Gå till något trevligt villaområde och upplysa folk.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 5 månader sedan #1298840 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet SOS

De sista minuterna värmer mitt hjärta, när Lina får säga några avslutande ord. Nu kommer invektiven att hagla, men det bekommer mig inte.