När går ni upp?

Mer
7 år 3 månader sedan #894430 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet När går ni upp?
Just nu går jag upp vid 6:30-7:00. Försöker gå upp 6:00, men då måste jag lägga mig 22:00, vilket jag inte alltid reder ut.

Anchored in Christ ✟

Mer
7 år 3 månader sedan #894442 av memphis
Svar från memphis i ämnet När går ni upp?
Kan inte rösta i detta för det skiftar så. Ibland sover jag 2 timmar o går upp kl 02. Ibland sover jag 15 timmar per natt. Senaste tiden har det varit lite sova. Somnar mellan 6-8 på morgonen o sover förmiddan. Nu är det fm men har ändå inte somnat. Trött men inte sömnig.
Mer
7 år 3 månader sedan #894457 av Richard
Svar från Richard i ämnet När går ni upp?
Idag fick jag gå upp runt 08. Sista påsen kattmat tog slut igår, så jag var tvungen att gå o handla så fort affären öppnade. Annars blir katterna sura...
Mer
7 år 3 månader sedan #894802 av krokus
Svar från krokus i ämnet När går ni upp?
I genomsnitt vid 09-tiden. Har jag en tid att passa och måste upp tidigare än vanligt, blir det 10 eller mer alarm på telefonen. Har ibland svårt att vakna.
Mer
7 år 3 månader sedan #894852 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet När går ni upp?
Jag är i stort sett vaken tidigt, samt har ett uppvak på natten, går på toa, sedan en skål i köket med yoghurt med honung och grädde häller jag i skålen och äter upp. Sedan bums i säng och vaknar från 04.00 till 08.30 dock sällsynt med den senare tiden.

Brukar i allmänhet se till att inte få tidiga tider och i de flesta fall inga problem, har inte använt klockradion på år, det behövs inte.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 3 månader sedan #894896 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet När går ni upp?
Jag kryssade 9, men det kan vara 7 vid jobb eller 17 om ingen väcker mig.