När går ni upp?

Mer
7 år 3 månader sedan #893976 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet När går ni upp?
Drummer,

Sedan 4 år tillbaka använder jag Quetiapine. Mycket bättre för sömnen, så jag klarar mig utan sömnmedel nu.
Mer
7 år 3 månader sedan #893995 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet När går ni upp?
Olika när jag går upp, ibland kl 05.00 till ungefär 07.00, ibland 08.00
Ofta tidigare på sommaren.

Tidiga skiftet på Pripps bryggerier i det nya ute i Västra Frölunda, var jag tvungen att gå upp göre fem för att hinna med en industribuss, för att komma i tid till jobbet kl 06.00

Det gamla bryggeriet på Stampen, tog jag bussen till stan, då där var en hållplats precis utanför Pripps. Busschauffören brukade vara vänlig nog att invänta mig när jag kom ut genom porten och då såg att bussen var inne och jag sprang till hållplatsen, då var det kort på tid och jag stämplade in på jobbet 10 min senare och var i tid.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 3 månader sedan #893996 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet När går ni upp?
I början på 2000, så vaknade jag tidigare och var uppe på ett torg där det var metro och jag vaknade i allmänhet före 05.00 och inte ville stöka runt hemma, då jag var sambo och inte ville väcka henne. Jag var ute och mötte vanliga tidningarnas bud och fick deras överblivna tidningar och de delade jag ut till de som fick Metro av mig.
Gratis fick de tidningen, då anledningen var jag kände att jag behövde göra något annat än rulla tummarna, sysselsättning i stället.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 3 månader sedan #894234 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet När går ni upp?
När du var ny på Viska, så kommer jag ihåg att du delade ut Metro, Nissegossen. Bra initiativ.
Mer
7 år 3 månader sedan #894237 av Geta
Svar från Geta i ämnet När går ni upp?
Det var tråkigt att du fick besvär med ryggen, så att du fick sluta med tidningsutdelningen,
Nissegossen.
Mer
7 år 3 månader sedan #894264 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet När går ni upp?
När jag väcks10, när jag inte väcks 11-17....