Det övernaturliga

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
7 år 2 månader sedan #901482 av Fantasio
Existerar spöken? Finns det demoner som vill oss illa? Jag tror det, har sett massor med klipp på Youtube, men även läst på olika hemsidor om saken.

Jag sökte på "poltergeist" och då åkte fyra pappersark i golvet, jag rörde dem inte. Jag har ett badlakan slängt över toalettdörren och det hade ramlat ned på golvet.

Det finns ett liv bortom döden, frågan är om man riskerar att hamna i satans klor. satan med litet S ska det vara.

Jag vet vad jag tror, hur är det med dig?
Mer
7 år 2 månader sedan #901484 av Geta
Svar från Geta i ämnet Det övernaturliga
Har upplevt en del övernaturliga saker.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
7 år 2 månader sedan #901485 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Det övernaturliga
Det skulle vara spännande/skrämmande att åka till Borgvattnet och ta ett nappatag med de osaliga.
Mer
7 år 2 månader sedan #901487 av memphis
Svar från memphis i ämnet Det övernaturliga
jag är också övertygad om ett liv efter döden. här i mitt hus jag hyr finns "spöken". säger spöken åt dem för jag tycker att de ska hitta något annat att göra. min hund visade mig också efter sin död att hon var omkring mig. jag satt på golvet o grät o kramade hennes livlösa kropp då: ramlade ett stetoskop i golvet som låg på en brits. lite av stetoskopet hängde över kanten. det såg ut som om någon osynlig drog ner det på golvet. det var en typisk sak min hund kunde göra. dra i något för att se vad det var. tror att hon gjorde det för att visa mig att hon nu inte gick att se längre men hon är ändå med.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
7 år 2 månader sedan #901488 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Det övernaturliga
En gång hade jag en typ röntgenbild fastän den var mer teveaktig, jag såg rakt igenom ett skåp och en vägg där jag kunde se min avlånga hall från sängen. Kändes hemskt konstigt! Och så en hemsk upplevelse som jag försöker förtränga, men man kan säga att från den stunden så har jag ofta min sängkammardörr stängd när jag ska sova.

Jag visste det inte då, men har bara berättat det för en person en gång för jättelängesedan. Jag fick skuldkänslor, fastän jag var helt ren då. Fy fan vad psykoser kan ställa till det! Men man måste tro och veta att man trots allt är oskyldig vid sådana händelser. Psykos leder inte alltid till kriminella gärningar, bara konstiga åsikter från omgivningens sida.

Vars är världen på väg?
Mer
7 år 2 månader sedan #901491 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Det övernaturliga
Spöken, dvs osaliga andar som påverkar den fysiska verkligheten, har jag aldrig upplevt och tur är kanske det. Men, änglar och annat osynligt, har jag upplevt med många sinnen. Så, nog finns det övernaturliga saker, det tror jag på.

Prata inte med hat i munnen!