Gråter ni när någon är med?

Mer
3 år 3 månader sedan - 3 år 3 månader sedan #1314710 av Richard
För grät jag mycket men inte numera. Det ska rätt mycket till. Min medicin tar bort alla känslor.

Sist jag grät var på min morbrors begravning för ca 1,5 år sen.

Men när jag slutade tvärt med Mirtazapin för 10-15 år sen, så la jag mig o storgrät för ingenting. Blev bara så deprimerad. Men sen trappade jag ner den istället o det gick bra. 
Last edit: 3 år 3 månader sedan by Richard.
Mer
3 år 3 månader sedan #1314722 av Zoidar
Blev överdrivet känslosam på Abilify. Grät till filmer.

Anchored in Christ ✟

  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 3 månader sedan #1314742 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Gråter ni när någon är med?
Jag har perioder där jag gråter. Grät igår för en god väninna hamnade på akuten och dom gjorde ingen koll mer än stroke-testet. Hon hade svimmat, illamående (spytt) och yrsel. Blev orolig. Sedan sättet dom behandla henne på skicka hem henne utan vidare därför grät jag. Ingenting att skämmas över. Alla vi gråter nån gång och gråtit och kommer troligen gråta igen i framtiden. Det är inte svaghet att gråta det är starkt att gråta för det betyder man ger inte upp.
Mer
3 år 3 månader sedan #1314747 av Nobel
Tycker att gråta är ett friskhetstecken, det visar på att en är i kontakt med sina känslor. Men självklart kan det även vara sjukt
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 3 månader sedan #1314748 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Gråter ni när någon är med?
Gråta är ibland friskt och på andra sätt sjukt. Är det så för dig? Det hade jag ingen aning om att gråta kunde även vara sjukt. Hur då sjukt??
Mer
3 år 3 månader sedan #1314751 av Geta
Gråter inte särskilt mycket. Kanske på bio.