Blivande Internetmogul

Mer
4 år 10 månader sedan #1162610 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Blivande Internetmogul
Det kan vara svårt att hjälpa någon, som inte kan något. Upptäckte det när jag skulle hjälpa Isa-Alise med hennes hemsida.
Mer
4 år 10 månader sedan #1162642 av Geta
Svar från Geta i ämnet Blivande Internetmogul
Det är därför som supportrar är så ogina, när man ringer. Vi talar inte samma språk.
Mer
4 år 10 månader sedan #1162871 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Blivande Internetmogul
Problemet är ofta att man inte kan beskriva sitt problem, så man förstår vad problemet egentligen är. Mycket tid går åt att försöka förstå vad som menas.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 1 månad sedan #1236141 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Blivande Internetmogul
Sicken dårskap att tro sig kunna bli en storfräsare på Internet i konkurrens med miljarder andra. Jag frågade Admin1 via PM om han ville vara med. Vad tänkte jag med? Hoppas inte jag har bundit mig till ett avtal som kräver regelbundna betalningar från mig, att jag betalade en engångskostnad.
Mer
4 år 1 månad sedan - 4 år 1 månad sedan #1236205 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Blivande Internetmogul

Admin1 skrev: Det kan vara svårt att hjälpa någon, som inte kan något. Upptäckte det när jag skulle hjälpa Isa-Alise med hennes hemsida.

Märkte det när saari tidigare frågade efter hjälp med datorn och du Admin använde korrekta termer, men hon förstod inte. Då lade jag mig i och använde ett språk som hon kunde förstå och berättade lösningen och frågade förstår du nu? Ja...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 1 månad sedan by Admin1.
Mer
4 år 1 månad sedan #1236208 av Geta
Svar från Geta i ämnet Blivande Internetmogul
Men Isa-Alise påstod att hon hade högt IQ.