Domedagsklockan tickar på...

Mer
6 år 2 månader sedan #1017996 av Richard
Ja, jag håller på o skriver ett skämt i Humor-delen om det här. Letar material...

Visst är kärnvapen helt jävla onödigt! Om alla länder la ner sina kärnvapen, så skulle pengarna räcka till att alla människor i hela världen skulle kunna äta sig mätta varje dag... :cry:
Men nu är det som det är, då kan man lika gärna vara intresserad av det, skämta om det o göra domedagsprofetior!
Mer
6 år 2 månader sedan #1018013 av Zoidar
Ibland hjälper det att skämta när svåra saker händer. Ibland är det dock olämpligt som när jag berättade för en man att min klasskompis dött som 15 åring. Då sa han: "Plötslig spädbarnsdöd." Inte direkt läge för det "skämtet":

Anchored in Christ ✟

Mer
6 år 2 månader sedan #1018046 av Nissegossen
[youtube:17ivfo5t]_XoF--ts1bE[/youtube:17ivfo5t]

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 2 månader sedan #1018049 av Nissegossen
[youtube:2qt6ooyc]cHHLHGNpCSA[/youtube:2qt6ooyc]

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 2 månader sedan #1018080 av Nissegossen
Napoleon och Hitler?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 2 månader sedan #1018085 av Richard
psykoos,
Ja, det första har du helt rätt i!

Domedagen kan mycket väl bero på skapandet av chippet! Artificiell Intelligens, ni har väl sett Terminator-filmerna, i.a.f. 1, 2 o förhoppningsvis 3. Dock inte att det kommer robotar genom en tidsmaskin från framtiden som består av polymimetisk legering som kan ändra utseende. Men maskinerna, allt elektroniskt o hela Internet får självmedvetande... Maskinerna kan själva räkna ut hur man avfyrar kärnvapnen...