Domedagsklockan tickar på...

Mer
6 år 2 månader sedan #1019614 av Utomjordingen
Jag blev väl lurad att röra kometen! Jag var nyfiken på vad som skulle hända om jag rörde kometen. Jag rörde kometen till slut - och ångrar det på ett sätt idag att jag gjorde det!

Har haft ångest och allt möjligt sen dess jag rörde kometen - det var kanske inte värt det? Framtiden får utvisa!
Mer
6 år 2 månader sedan #1019651 av Utomjordingen
Vaddå inte leva heligt - jag är inte kriminell och finns inte av den anledning med i brottsregistret!
Mer
6 år 2 månader sedan #1019652 av Encingnerius

Utomjordingen skrev: Jag blev väl lurad att röra kometen! Jag var nyfiken på vad som skulle hända om jag rörde kometen. Jag rörde kometen till slut - och ångrar det på ett sätt idag att jag gjorde det!

Har haft ångest och allt möjligt sen dess jag rörde kometen - det var kanske inte värt det? Framtiden får utvisa!


Får man fråga hur man kan röra en komet?
Mer
6 år 2 månader sedan #1019657 av Utomjordingen
Ja, hur kunde jag röra en komet då på den tiden - det undrar jag också idag, fattar inte riktigt själv hur det gick till?
Mer
6 år 2 månader sedan #1019674 av Utomjordingen
Men jag tror en teori i alla fall:

Min teori är att jag har en dödsparasit inne i min hjärna som spinner då och då och är konfunderad över att jag lever. Jag "dog" våren 1990 och då förnimmandes jag att nån slags dödsparasit väckte till liv i min hjärna, för dödsparasiten trodde att jag dog. Men i själva verket dog jag inte utan helt enkelt lurade omedvetet döds parasiten att jag dog. Det känns som om döds parasiten lever än idag i min hjärna och lever sitt eget liv.

Ibland, tror jag att det var på den vägen... att jag lurade döden... .
Mer
6 år 2 månader sedan #1020073 av Utomjordingen

Utomjordingen skrev: Ja, hur kunde jag röra en komet då på den tiden - det undrar jag också idag, fattar inte riktigt själv hur det gick till?


Jag har tänkt hela dagen på hur jag kunde röra en komet. Försökte minnas hur det gick till. Minns bara delar av det.

Jag känner att har jag kommit så här långt med mitt liv trots psykisk sjukdom så måste jag leva fram till dess det är dax för kometen komma. Vill veta om jag har/hade rätt eller fel!

Hade jag inte rört kometen så hade jag troligtvis aldrig blivit medlem här på Viska. Kometen var grund anledning till att jag började skriva här på Viska för jag var tvungen att ventilera.