Domedagsklockan tickar på...

Mer
6 år 3 dagar sedan #1046409 av Nissegossen
Jag var olydig, han kom upp och jag blev kvarlämnad

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 2 dagar sedan #1046613 av Admin1
Var det inte Richard som delade ut domedagsprofetior i folks brevlådor en gång?
Mer
6 år 2 dagar sedan #1046628 av Utomjordingen
Det här övertygade mig att jag kan ha rätt i när kometen kommer! Fick nån slags bekräftelse på det:

Utomjordingen skrev: Innan jag återinsjuknade sist gång så minns jag att jag bara satt på köksstolen och då var det som en demon tog över/styrde min mun och sa årtalet när min komet kommer. Jag visste årtalet men vad jag inte kunde förstå varför jag sa årtalet högt mot min vilja? Demonerna kanske ville att jag skulle säga årtalet högt så alla demoner eller någon annan kunde höra eller? Jag tycker i alla fall att det var konstigt att inte kunna styra över sin egen mun ens.
Mer
6 år 2 dagar sedan #1046635 av björk
När jag praktiserade på storkök,
var jag rädd för bröd för det
påminde om min mamma.
Mer
6 år 2 dagar sedan #1046727 av Richard

Admin1 skrev: Var det inte Richard som delade ut domedagsprofetior i folks brevlådor en gång?

Jo, det gjorde jag... :D
Mer
6 år 2 dagar sedan #1046792 av Nissegossen
När missilerna flyger och hesa Fredrick ljuder, ( Dombasunerna)så den som blir upptagen blir ju räddad, de andra blir vaporiserade och de letar efter överlevande, kanske? Om jag står på balkongen kan ingen hitta ett spår av mig i vilket fall som helst. Att leva efter en postapokalyptisk värld det fortsätter till ingen lever och om världen finns kvar, helvetet

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum