Domedagsklockan tickar på...

Mer
5 år 11 månader sedan #1046969 av Richard
Nä, det var inte så många, kanske 40 st jag delade ut, o det var mest på skoj.
Mer
5 år 11 månader sedan - 5 år 7 månader sedan #1047040 av Nissegossen
Skriv en lapp till, men någon kan bli arg www.argalappen.se/trapphuslappar/

Amandara skrev: Människan är hemskt fantastisk....


Fantasi har människan gott om :bravo: 8)

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 7 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 10 månader sedan - 5 år 10 månader sedan #1056067 av Utomjordingen
"Amerikanen bygger säkert hus för flera miljoner dollar!

Jerry McMullin har spenderat över sju miljoner dollar på att förvandla en stor lagerlokal till en luxuöst skydds hus mitt i Colorados ökenlandskap. Massor av solceller och vindkraftverk förser huset med ström. Alla dörrar är brandsäkra och fönstren är skottsäkra. Jerry McMullin har byggt huset för att skydda sin familj mot allt från jordskalv till pandemier. Ingen doomsday prepper har fått högre betyg av experterna än Jerry McMullin."

""Förberedda på att överleva"

Last edit: 5 år 10 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 9 månader sedan - 5 år 9 månader sedan #1060981 av Utomjordingen

Utomjordingen skrev: Jag kunde inte hjälpa att jag rörde en komet som sen i nästa tur fick veta att kometen är min som kommer och när kometen kommer + att stenen är på väg mot Europa-Frankrike-Paris - som kommer att drabbas värst!

Jag tror det blev så för jag hade nån slags telepatisk väg/länk till utomjordingar!



När jag hade rört kometen så visste jag inte vilka konsekvenser det skulle bli utav det - trodde inte alls att det skulle vara nåt speciellt men sen dess när jag rörde kometen så har jag fått massa vanföreställningar och ångest efteråt. Tillexempel, vanföreställning om att nån påve har koll på mig för han undrar kanske vad i alls sin dar - vad har jag/han gjort!?

300

Utomjordingen skrev: Jag blev väl lurad att röra kometen! Jag var nyfiken på vad som skulle hända om jag rörde kometen. Jag rörde kometen till slut - och ångrar det på ett sätt idag att jag gjorde det!

Har haft ångest och allt möjligt sen dess jag rörde kometen - det var kanske inte värt det? Framtiden får utvisa!

Last edit: 5 år 9 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 9 månader sedan #1060988 av Geta
Svar från Geta i ämnet Domedagsklockan tickar på...
Det låter som en roman av Stephen King. Det skulle kunna gå att göra film på historien. Du kan sälja den dyrt.
Mer
5 år 9 månader sedan #1060995 av Utomjordingen
Jag fick ventilera på Viska om mina vanföreställningar i alla fall.