Nån som bryr sig om utseendet?

Mer
1 vecka 1 dag sedan #1046401 av Nissegossen
Nissegossen svarade på ämne: Nån som bryr sig om utseendet?

spasy skrev: Duschar varje dag och har rena kläder men bryr mig inte hur det är hopsatt, tar på mig det jag hittar.
Blir ofta tillsagd av min kvinna att det inte passar ihop. Använder inte parfym och dylikt.

Har inte klippt mig sen 2017-08-30 och tror inte jag kommer att gå iväg för att göra det, bryr mig inte.

En hårklippningsmaskin är svaret, då kan din kvinna klippa dig som hon vill. Ta Dammsugaren låt hålla det korta röret och hon suger upp det klippta så det försvinner i dammsugaren och det gör att du blir av med direkt, men en brasklapp här, håll dina fingrar i varsitt öra, annars kan dammsugaren dra ut allt som finns där.

När jag precis har duschat går det på Nivea for men under mina armar och ansikte och bröst. Som en lesbisk tjej jag kramade om, hon sade du luktar gott i alla fall :rotfl

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Mer
1 vecka 1 dag sedan #1046432 av lumpi
lumpi svarade på ämne: Nån som bryr sig om utseendet?
"Välvårdad" står det i min journal.

• Fantasio
  • Fantasio Profilbild Författare till inlägg
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
Mer
1 vecka 1 dag sedan #1046464 av Fantasio
Fantasio svarade på ämne: Nån som bryr sig om utseendet?
Sist jag blev inlagd var jag väldigt skäggig. Jag kom in på fyllan och såg väl ut som kriget. Blev ju inlagd en månad. Att inte grisen la mig i fyllecell istället.

Mer
1 vecka 1 dag sedan #1046478 av ChujiYellow
ChujiYellow svarade på ämne: Nån som bryr sig om utseendet?
Ja jag har kommit in i en period, där jag är överdrivet renlig känner mej nästan alltid smutsig och jag borstar, sköljer, duschar, badar och tvättar flera gånger per dag, det är ofta i kollektivtrafik som man känner nån doft av olika människor som folk säger stinker äckligt men jag tycker det doftar gott! Men min egen svettlukt tål jag inte..... Så det är inte så viktigt att andra håller hygienen förutom jag måste det!

Mer
6 dagar 21 timmar sedan #1046889 av Admin1
Admin1 svarade på ämne: Nån som bryr sig om utseendet?
Är man i psykos tar nog vanföreställningar och röster all ens uppmärksamhet och då tänker man nog inte hur man ser ut. Vid negativa symptom kan man nog försumma sig själv också.

Mer
1 dag 22 timmar sedan #1048308 av Admin1
Admin1 svarade på ämne: Nån som bryr sig om utseendet?
Om man har psykos kan man nog ta på sig ovanliga och trasiga kläder, så sådana saker kan också väcka uppseende. En tjej här gick ut naken under psykos.

Mer
1 dag 22 timmar sedan #1048311 av Geta
Geta svarade på ämne: Nån som bryr sig om utseendet?
Jag vet en kvinna som gick ut barfota på vintern. Fötterna var blå och svullna. Jag tror att hon är död idag.

Mer
1 dag 17 timmar sedan #1048367 av wasp
wasp svarade på ämne: Nån som bryr sig om utseendet?
Ja! För 30-40 år sedan

Sidan laddades på: 2.047 sekunder