Conspiracies and aliens

Mer
5 år 8 månader sedan #1068883 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Conspiracies and aliens
Brukar alla tro på utomjordingar annars?
Mer
5 år 8 månader sedan #1068989 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Conspiracies and aliens
Det är nog lite blandat. De som är tappade bakom en vang brukar jag inte ödsla energi på. Min syster ville inte bli övertygad igen. En gång pratade jag aliens som inlagd o en sjuksköterska (det var hon) sa: Bertil, nu låter du sämre igen. Det minns jag så väl. Alla är inte mottagliga för sanningen, det ska pratas TV, barn och annat oviktigt.
Mer
5 år 7 månader sedan #1078749 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Conspiracies and aliens
Radiomannen Art Bell blev förmodligen mördad. Man fann bland annat Oxycontin i hans kropp, eller blod, eller vad man nu säger. Han är långt ifrån den enda som avlidit under mystiska omständigheter. Kommer att tänka på Max Spiers, han spydde väl svart vätska kvällen innan han dog.

Jag själv vet hur långt regimen (en och samma världen över) är beredd att gå. Min systers chef visste att jag bodde hos mina föräldrar. Detta var en kortare period, men användes mot mig för att förlöjliga mig, en vuxen man som bor hos mamma och pappa.

Alla kan göra något, jag funderar på att starta en grupp på Facebook. Visst är det futtigt, men vad begär ni? Garanterat regimkritisk och en plats där UFO:n och konspirationer kommer att kunna diskuteras seriöst.
Mer
5 år 6 månader sedan #1090638 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Conspiracies and aliens
Jag såg ett klipp med John Lear jag inte sett förut. Till och med han blev kallad för fula saker i kommentarerna. Han är på vår sida.
Mer
5 år 5 månader sedan #1092707 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Conspiracies and aliens
Har inte tittat så mycket, men idag blev det av. Jag blev glad när Brian O'Leary dök upp, han har sagt mycket bra grejer. Sök inte på "Life on Mars", man får upp David Bowie.
Mer
5 år 5 månader sedan #1096558 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Conspiracies and aliens
Användare Utomjordingen gör helt rätt som inte har regelbundna vanor. Löneslav måndag till fredag, chips och grogg fredag-/lördagkväll. Fast om vi lever i en datorsimulation blir det svårt att revoltera. Jag önskar att utomjordingarna gav sig till känna, världen håller på att gå åt skogen.