Conspiracies and aliens

Mer
4 år 3 månader sedan #1219431 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Conspiracies and aliens
Gillar ni spännande historier så skriv in "Time slip" på Youtube. Jag har nyss tittat på en av filmerna som dök upp.
Mer
4 år 2 månader sedan #1224675 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Conspiracies and aliens
Jag ska inte kladda ned tråden med filmer ingen tittar på, men "Unexplained mysteries" har en ny film ute som handlar om planeten Mars. Intressant.
Mer
3 år 11 månader sedan #1250038 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Conspiracies and aliens
De flesta av oss har utomjordiskt DNA i oss som resultat av massiva korsbefruktningar. Svarta afrikaner och aboriginer är de enda människorna från jorden, det är deras planet. Korsbefruktningen märks framförallt på koreahalvön och Japan. Den vita människan kanske befruktades av andra utonjordingar än de små och finlemmade små grå varelserna.
Mer
3 år 11 månader sedan #1250055 av Geta
Svar från Geta i ämnet Conspiracies and aliens
Fantasio,

Har du läst någon bok eller sett någon film om dessa teorier?
Mer
3 år 11 månader sedan #1250064 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Conspiracies and aliens
Jag har väl sett ett och annat på Youtube.
Mer
3 år 10 månader sedan #1257119 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Conspiracies and aliens
Detta är bara vad jag tror och ska inte tas för sanning hugget i sten.

Ett flertal utomjordiska raser lever mitt ibland oss. Både snälla och elaka. Reptilianerna är onda och alien greys är goda. När vi skapade atombomben satte de oss under lupp. Vi drar dagligen nytta av utomjordisk teknologi. Vilken utveckling vi haft, skulle man kunna tro. Men vi fick hjälp. Kanske gav vi något i utbyte. Kanske mänskliga offer. Jag vet inte, jag spånar lite.

Avfärda mig inte som en galning. Jag vet att det kan låta knasigt, men tänkt då på David Icke (uttalas ajk), han har ett stort genomslag.