Väldigt vackert.

Mer
5 år 9 månader sedan - 5 år 9 månader sedan #1063025 av Lelle
Väldigt vackert. skapades av Lelle
Jag hade hela tiden hög kognition. Gjorde aldrig bort mig. Jag åt varje dag lunch och middagen. Joggade. Duschade varje dag och sov. Hade min musik. Jag såg i synfältet när jag blundade hur det hämmades mycket. Jag kunde titta på ett träd och se löven fladdra och i synfältet fladdrade det också. Hämmades mycket. Jag drömde en dröm om att jag var i mitt rum och en ficklampa tändes mot en vägg. Och min moster kom i pyjamas. När jag gick upp till köket exakt efter drömmen , då jag vaknat hade solen precis kommit över trädtopparna, det var exakt på sekunden man kunde se den på sekunden jag kom upp. Det var så vackert. Och Jag gjorde ändå allting basic, äta, duscha, jogga och sova osv. När jag slog fast vad som stämde med gud citatet så sjöng våran björk. O h det var den som fick mig att förstå. En kväll var det plötsligt höst, det var på dagen 9 JUNI och jag gick då en lugnt promenad i kvarteret och rörde vid löven, luften var skön. Hösten börjar i genomsnitt från 9 September. Jag kunde röra vid allting - det var verkligt. Jag nuddade allt med mina händer. Jag hade en penna i handen och vaggade i sängen. Jag kunde tappa pennan i marken och den pekade alltid rätt. Det var så vackert. Och jag såg guld. Och jag gick ner under 70 kg. Jag var på informationsmöte igår. Och nu går jag tillbaka till jobbet efter pausen, var ändå utbokad sedan maj. Och vädret är inte så bra så jag får en mjukstart. Och jag hade vänt sängen från knorren som syntes på tapeten. Nu ser jag den inte mer. Det var min tanke hur vi skulle möblera om rummet och det blev jätte bra. Dörren ut från mitt rum kom närmare och högtalarna i taket gick ut mer och jag kan röra vid allt.
Last edit: 5 år 9 månader sedan by Lelle.
Mer
5 år 9 månader sedan #1063026 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Väldigt vackert.
Bor du fortfarande hemma?

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
5 år 9 månader sedan #1063043 av memphis
Svar från memphis i ämnet Väldigt vackert.
Så fint och stämningsfullt skrivet.
Mer
5 år 9 månader sedan #1063089 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Väldigt vackert.
Jag har för mig du flyttade till egen lägenhet? Det är fint med minnen men var inte rädd för att släppa en del cch skaffa dig nya!

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln