Använder ni hjälm när ni cyklar?

Mer
5 år 9 månader sedan #1065672 av Zoidar
Försöker göra en poll ....

Anchored in Christ ✟

Mer
5 år 9 månader sedan #1065676 av Miika
Självklart har jag det
Mer
5 år 9 månader sedan #1065677 av wasp
Nej! Har bara en keps från Clas Ohlson.
Mer
5 år 9 månader sedan - 5 år 9 månader sedan #1065683 av Nissegossen
Har hjälm den ligger här på hatthyllan, cykeln står olåst på cykelstället. Den som vill ha det får det. cykeln har stått där i flera år. Sista gången jag pumpade den höll den luften. Allt är nu antagligen med sprickor i både slang och däck. Jag fick den av en granne som skulle flytta. Han sade vill du ha den? Jag sade direkt ja. Det är en med 18 växlar smala däck. Som de sade förr landsvägs racer. till skillnad från cykel med ballongdäck, de var en sandracer

Jag har gjort i ordning många cyklar när det stod containers för grovsopor ställde cyklar både i och lutade dem mot containern. Varför? jo de hade förlagt nyckeln till låset. Verktyget jag använde var en grannes som var polis, han visste mycket väl vad jag gjorde, han frågade mig har du en tjej cykel, jag men du får göra i ordning den själv. Han sade varför du hand om gammalt skräp, sedan frågade han själv om jag hade något. I många fall fick han det han om jag hade något vad vara månde. Stack i handen på honom en bunt papper jag skrivit nästa gång sade fan Nisse nu tror jag om allting, tog med texterna till jobbet och nu har du Säpo på dig. haha

Jag skar bort låsen med hans vinkelslip. Köpte kapskivor till den Lagade däck satte på reflexer samt belysning fixade bromsar. Samt att jag justerade både styre och sadel Drog åt allt då det måste sitta fast på cykel sitter styret fast mitt på styret den muttern där är en expanderbult där kan man skruva loss om man vill byta styre på den. Ville någon ha en cykel fick de den mot mina utlägg om de frågade vad det kostade bara du betalar mina utlägg men är det personligt ge mig en 6 pack. De kom och gav mig en, fick de inte tag i mig så ställde den utanför min dörr. Jag tog också barncyklar och de var det står åtgång på en fick jag av närmaste granne här. gjorde i ordning den knatade ned till Östra där det var Ronald McDonalds hus. I allt provade jag ut och justerade allt som behövdes

Detta för där var barnfamiljer med ett barn var inlagt förmodligen med svåra sjukdomar. De kan ha ett syskon och cykeln var perfekt för ett barn i 5-6års åldern och den passar både flickor och pojkar.

Nu för tiden vet jag inte ens var mina grejer är för att göra i ordning cyklar och inte ens var pumpen är

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 9 månader sedan by Nissegossen.
Mer
5 år 9 månader sedan #1065701 av Geta
Nej, jag använder inte hjälm, när jag cyklar. Fick samma fråga av läkaren i psykiatrin.
Mer
5 år 9 månader sedan #1065751 av Zoidar
Jag funderar lite på köpa hövdingen, men den är väldigt dyr, så kanske bättre satsa på hjälm?

Anchored in Christ ✟