Dagens observation/fundering.

Mer
5 år 7 månader sedan #1088197 av Nissegossen
höll på att skriva bygg ett altare, men fy, bygg en utegrill istället.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 7 månader sedan - 5 år 7 månader sedan #1088209 av Amandara
Jag är i högform idag ;) .....ill bite...

Har varit groggy hela förmiddagen....sovit för lite ett antal dagar och sen mycket sömn....groggy. Viskadiskussioner har engagerat mig och distraherar mig från detta obehagliga. Tack Viska och alla engagerade viskaiter! Nu ska jag ut i skogen och gå med Kidsen och Loppan.
Last edit: 5 år 7 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 7 månader sedan #1088260 av Nissegossen
Jag tycker att psykiatrin mer stjälpt än hjälpt många gånger.... Så rädd som jag varit för psykiatrin baserat på mästrande, dumhet, egocentriskhet, frånvaro av öppenhet, reflexion och eftertanke....

Precis som med polisen gör man som de säger är det aldrig problem hos vare sig vården eller polisen. Du har problem men gör du inte som de säger är du deras problem på jobbet (deras problem) Då blir det i många fall att de utövar våld för att få som de vill. Lugn, foglig gör som de säger var ordet

Då är du idealet och får hjälp med DINA problem.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 7 månader sedan #1088282 av wasp
Svar från wasp i ämnet Dagens observation/fundering.
Hörde ett par A-lagare säga: Det är schå här mä ägg Andersson! Antingen är de kokta, eller okokta! Bra gjort att komma till den slutledningen med så många promille i sig!
Mer
5 år 7 månader sedan #1088287 av Geta
Svar från Geta i ämnet Dagens observation/fundering.
De kan vara stekta eller förlorade också.
Mer
5 år 7 månader sedan #1088312 av Cosmos
Och ibland är livet en äggröra...