Hur ser en vanlig dag ut hos dig?

Mer
5 år 6 månader sedan #1095913 av Recard2016
Ärligt talat vad gör du mer än o dricker öl och spelar bort din sambos pengar medans du hoppas få ett skjut. Mitt jobb är att må så bra som möjligt. Det krävs det att man arbetar på samt av att min hund mår bra av rutiner
Mer
5 år 6 månader sedan #1095917 av Utomjordingen
Jag vill inte svara på dina frågor för du är så låg!
Mer
5 år 6 månader sedan #1096182 av krokus
En vanlig dag för mig börjar med att jag vaknar runt 08-tiden. Brukar vilja somna om, men är för rastlös. Istället går jag upp, äter frukost, och går sedan ut med hunden.

Sedan varierar dagarna. Antingen går jag till gymmet och köttar eller så chillar jag hemma till det blir sen eftermiddag, då åker jag till ridskolan och rider. Jag rider två dagar i veckan. På fredagar brukar jag städa hemma, och en gång var tredje vecka går jag till psykologen. Om jag får besök städar jag även innan besöket. Jag försöker träffa kompisar ibland, men orkar inte alltid så mycket som jag skulle vilja.

På helgerna är jag främst på gymmet eller vid tv:n/datorn. Ibland (rätt sällan numera) springer jag en kort runda på förmiddagen. Oftast går jag ut med hunden 4 gånger om dagen. Fast nu framstår jag som en hurtbulle... Jag tillbringar en del tid framför Instagram också, haha! Gillar bilder på vältränade tjejer. :lol: :flex
Mer
5 år 6 månader sedan #1096330 av Admin1
Två gånger per dag hjälper jag min pappa och vi tar en promenad. Sedan handlar jag ofta 1-2 gånger per dag åt min pappa. Resten av tiden går till sajten. Sent på kvällen TV-tittande.
Mer
5 år 6 månader sedan #1096659 av Utomjordingen
Jag tycker idag det är viktigare för mig vad jag gör om dagarna än hur mycket jag gör!
Mer
5 år 5 månader sedan #1105942 av Maxjohan1983
Jag kan inte ens se en bra film mer än en gång. Kanske handlar det bara om att jag är vuxen och inte längre blir road så enkelt. ??

Vad ger er kickar då? För mig är det spel o inte mycket annat.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln