Hur ser en vanlig dag ut hos dig?

Mer
5 år 5 månader sedan #1105949 av Geta
Senaste filmen som jag såg på bio var Unga Astrid.
Mer
5 år 5 månader sedan - 5 år 5 månader sedan #1105950 av Utomjordingen

MaxJohan1983 skrev: Vad ger er kickar då? För mig är det spel o inte mycket annat.

Det som ger mig/håller mig igång är:

1. Öl/kaffe/cigaretter.

2. God mat/dryck.

3. Min hobbyverksamhet.

4. Och så gillar jag också att spela spel om pengar. Det är spännande att leva varje dag för spelar man varje dag så har man chans att bli miljonär en dag på spel. Visserligen liten chans men chansen finns.
Last edit: 5 år 5 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 5 månader sedan #1105953 av memphis
Jag har inga kickar kvar, utom shopping. Men jag har för liten inkomst för att ha kul.
Mer
5 år 5 månader sedan #1105966 av Melody
Det måste gå att få livet att bli mer värt att leva och allmänt bättre. Jag ska iaf ge aktivitetshusen en chans tänkte jag. Mission nr 1.
Mer
3 år 1 månad sedan #1329512 av Fantasio
Jag går upp mellan halv elva och elva. Till mataffären och köpa lunchlådor och lite annat. Sedan blir det mötesplatsen, efter det hem o lägga sig ett tag. Sen eftermiddag och hela kvällarna slappar jag vid Internet.

Jag skulle vilja hitta på något med mina kompisar, men vad skulle det vara? Jag hade tänkt att gå till en kompis idag, men vaknade så sent att jag hoppade över det. Jag vill ha lite variation i livet.
Mer
3 år 1 månad sedan #1329518 av Richard
Mina dagar ser ungefär ut som...

07:45 kör jag bort till Resurscenter o läser kemi (på måndagar o torsdagar.).
10:30 kommer jag hem o sätter mig vid datorn. Sitter där resten av dagen. På tisdagar o onsdagar går jag upp vid denna tid o gör mig i ordning för daglig verksamhet.
12:00 kör eller går jag bort till daglig verksamhet (på tisdagar o onsdagar, ibland på torsdagar om jag orkar efter studierna).
15:30 kommer jag hem o sitter vid datorn resten av dagen.
22:30 lagar jag middag.
00:00 brukar jag somna.

Alltså, jag sitter i princip bara vid datorn...
Men det är inte bara onödig tid, jag sitter ofta o studerar kemi, men mest vid olika diskussionsforum o liknande. Jag lär mig mycket på datorn o nätet.