Ständigt tillgänglig?

Mer
5 år 4 månader sedan #1112166 av mopa
Svar från mopa i ämnet Ständigt tillgänglig?
Har bara mobilen, sa upp fasta telefonen för några år sen. Den bara kostade pengar, Nu har jag Halebop mini, det kostar 99 kr i månaden.Då har jag 50 fria samtal o 500 sms mms.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 4 månader sedan #1112222 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Ständigt tillgänglig?
Jag vet nog vad min kp tänker. Jag är paranoid, därför är jag svår att få tag på. Det är befängt, vad skulle bli bättre av att jag ingen mobiltelefon har? Kompisen säger ibland att han känner sig naken utan mobilen.
Mer
5 år 4 månader sedan #1112236 av Geta
Svar från Geta i ämnet Ständigt tillgänglig?
Förr klarade man sig utan mobiltelefon. Hur kunde det gå?
Mer
5 år 4 månader sedan #1112279 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ständigt tillgänglig?
Jag har Telenor kontant 99 kr i månaden, då har jag också Internet på den också, inte mycket, men jag kan titta på Internet och då Google för att söka bland annat efter telefonnummer adresser öppet i butik och annat som kräver Internet. Samt att man kan ha mobilen som modem till en dator exempelvis då slipper man köpa mobilt Internet till datorn

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 4 månader sedan #1112282 av Geta
Svar från Geta i ämnet Ständigt tillgänglig?
Jag har Comviq fast pris mini för 95 kr. Dessutom har jag fast IP-telefon. Den kostar inte mycket.
Mer
5 år 4 månader sedan #1112310 av memphis
Svar från memphis i ämnet Ständigt tillgänglig?
Jag har telia komplett liten för 149kr (har 50kr rabatt) det kostar 199 deras billigaste abonnemang. Dyrt. Men här uppe är det bara telia som funkat överallt. Jag har fria samtal, sms och 1 GB surf.