Tillfälliga Slasktråden

Mer
17 maj 2019 10:21 #1153375 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Tillfälliga Slasktråden
Min dåvarande sambo blev uppringd och en talade engelska och sade du har vunnit en kryssning i karibien men först får du betala en summa för att få det. min sambo sade jag får tänka på det ring senare. hon berättade om det för mig. Jag sade du har vunnit, varför skulle du då behöva betala? G-å inte på det det är bluff så det skriker om det.

Senare dök det upp fler fall och det blev kännt, då tackade hon mig.

Detta med Indien det varnades för det också jag blev uppringd av en kvinna och jag vägrade svara på Engelska så jag svarade på Svenska jag förstår ingen engelska vill du mig något prata Svenska sedan lade jag på luren.

Störst av allt är kärleken. Love is sweet and humble as an Humble bee instead of an Humwee sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV
E-post Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Mer
17 maj 2019 11:58 #1153412 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Tillfälliga Slasktråden

Fantasio skrev: "De flesta funktionerna Word har inaktiverats eftersom det inte har aktiverats". Så står det. Luktar bluff från Indien lång väg med tanke på hur det skrivits.

Läs här om aktivering:
www.dator.xyz/Programvara/word-processin...53.html#.XN6Fjdiezcs

• Fantasio
  • Fantasio Profilbild
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
17 maj 2019 23:15 #1153584 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Tillfälliga Slasktråden
Kompisen fixade allt över telefon. Jag hade klantat mig som vanligt. Jag var inne i Word, inte Wordpad som jag trodde. MEn jag sa att jag inte var intresserad av Office-paketet i affären.

• Fantasio
  • Fantasio Profilbild
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
Mer
18 maj 2019 04:41 #1153605 av Fantasio
Jag hade inte klantat mig. Windows-tanget+r, skrev in Wordpad. Kom på ett skämt och skapade nytt dokument i Wordpad. Kom på ett skämt till och då är det samma sk*t igen. Prova på, köp, ladda hem. Musikspelaren är helt galen. Stänger av alla skivor när nästan hela skivan spelats. Andra fel också. Det är ju för fasen fel på allt. Plus att jag glömde min frysrätt i kanske fyra timmar i ryggsäcken. Jag fick ingen mat ens.

Mer
18 maj 2019 12:19 #1153656 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Tillfälliga Slasktråden
Be din kompis titta på datorn. Ibland kan man behöva ominstallera Windows för att datorn fungerar bättre, men fel på hårddisken kan ge skumma problem.

• Fantasio
  • Fantasio Profilbild
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
Mer
20 maj 2019 17:35 #1154360 av Fantasio
Varför stänger (nästan) alla skivor av sig? Vore det ett vanligt virus skulle väl låtarna slås av när som helst.

Mer
20 maj 2019 17:40 #1154363 av memphis
Svar från memphis i ämnet Tillfälliga Slasktråden
Obs!!!!! Theralen kostar bara EN KRONA mer än det andra så man kan lika gärna ta äkta Theralen som är bättre!

Mer
20 maj 2019 18:16 #1154378 av Miika
Svar från Miika i ämnet Tillfälliga Slasktråden
Det är så lustigt att jag hittat Kina (Karina) vi är så likadana. Det visar sig att hon är bipolär så hon har erfarenhet av psykisk ohälsa! Om allt går som det ska så hälsar hon på mig på fredag :)

Sidan laddades på: 4.190 sekunder