Tillfälliga Slasktråden

Mer
14 maj 2019 11:49 #1152664 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Tillfälliga Slasktråden
Mina systrar var avis på mina ögonfransar när jag var barn

Störst av allt är kärleken. Love is sweet and humble as an Humble bee instead of an Humwee sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV
E-post Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Mer
14 maj 2019 12:38 #1152680 av Miika
Svar från Miika i ämnet Tillfälliga Slasktråden
Min läkare kommer att sluta jobba här i Västerås, han har ledsnat på att pendla från Stockholm. Trist för att han är kompetent och jag gillar honom för att han är så duktig. Hoppas nya läkaren är bra

• Maxjohan1983
  • Maxjohan1983 Profilbild Författare till inlägg
  • Hedersmedlem
  • Hedersmedlem
Mer
14 maj 2019 18:55 #1152769 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Tillfälliga Slasktråden
Fick inte träffa min bra bra läkare förra gång. Samtalat 10 minuter. Jag blir trött på läkare som bara vill sitta av för lönen.

Mer
15 maj 2019 12:51 - 15 maj 2019 17:23 #1152875 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Tillfälliga Slasktråden

Fantasio skrev: Jag hämtade ut Alimemazin. Skulle egentligen ha varit Theralen. Den har jag inte tagit på flera år. Varför finns det en kopia? Varför är det så stark o äcklig smak? För att man inte ska ta för mycket?

Kopian är billigare och därför får man den. Är smaken sämre än Theralen droppar?
Senast ändrad: 15 maj 2019 17:23 av Admin1.

Mer
15 maj 2019 14:40 - 15 maj 2019 17:24 #1152903 av Nissegossen
Använd tabletterna, de ger ingen smak. Theralendroppar Usch om smaken. fick det istället för tabletter de fanns då inte på Apoteket och ingen prognos när det skulle komma in.

Det enda som var bra var att det var en pippet flaska där är lätt att avläsa det är bra för något som jag kan ha användning för. Överlevnadsprioriterat ifråga om vatten

Har försökt köpa på Apoteket, svaret var finns inte

Störst av allt är kärleken. Love is sweet and humble as an Humble bee instead of an Humwee sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV
E-post Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.
Senast ändrad: 15 maj 2019 17:24 av Admin1.

• Fantasio
  • Fantasio Profilbild
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
15 maj 2019 17:03 #1152937 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Tillfälliga Slasktråden
Okej. Fast damen i kassan sa att de inte hade Theralen inne ens. Ärligt talat ingen skillnad i smak på de två olika märkena, vad jag minns.

Jag har ny dator och bland annat Word pad krånglar. Jag har skapat ett dokument och skrivit lite i det. Nu kan jag inte göra något med det. Jo, jag kan ta nån prova på-variant i 30 dar eller köpa nåt. Men hur kunde jag då skapa dokumentet och skriva i det? Word pad har funkat utan krångel på de tidigare datorerna jag haft.

Mer
15 maj 2019 17:19 #1152945 av Nissegossen
Fantasio open office finns och det är gratis att ladda ned på datorn
seniornet.se/studiematerial/open-office/

• Fantasio
  • Fantasio Profilbild
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
15 maj 2019 17:23 #1152946 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Tillfälliga Slasktråden
Det är säkert bra. Men Word pad ska funka. Jag har aldrig betalat nåt på tidigare datorer, inte tvingats ladda hem något.

Sidan laddades på: 0.341 sekunder