Mitt livs bästa stund

Mer
5 år 3 månader sedan #1120898 av björk
Den enda gång allt vatten
på bilframfönstret bara hivades av var på psyk. Konstigt att det sämsta
blev det bästa. Och smash bort lite
av vardera hands funktion.

Detta var mitt livs bästa
Mer
5 år 3 månader sedan #1120904 av Geta
Svar från Geta i ämnet Mitt livs bästa stund
Har du återhämtat dig i händerna?
Mer
5 år 3 månader sedan - 5 år 3 månader sedan #1120910 av björk
Svar från björk i ämnet Mitt livs bästa stund
Förvisso. Men jag blir galen på denna världen. Det är som att bli petad av skampålen sen fastna i en rävsax och bli hatad i mitt ställe att jag blir hatad medans jag "vilar" i räv saxen. Jag blir hatad för att jag är hatad. De È i vissa "fall"
en "fin, linje mellan" hat och kärlek.

The fine line between Love and hate..

Eller Love cuts like a knife.

Eller it wouldnt be Love IF it didnt Hurt sometimes baby.

Jag är väl passificerad pg.a miljöskada blivit för mörbultad för länge man är (to hungry to be feed) Entombed citat låt..

Somliga är stöpta till gud och himmel andra inte de resterande betalar världs högt pris. Som om solregnet regnar in-spe. Titta på Evilynn eller va hon heter eller partyjunkie sån är jag då blir det skilda världar verkligen av vänn klientelet

Eller motparten är inte på något vidare humör att bemöda sej eller gör dom det fast möda spild förgäves
Last edit: 5 år 3 månader sedan by björk.
Mer
5 år 3 månader sedan #1120911 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Mitt livs bästa stund
När jag sprang lätt som en vind eller cyklade MTB som en smidig gepard.
Mer
5 år 3 månader sedan - 5 år 3 månader sedan #1120959 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Mitt livs bästa stund
Den bästa tiden var när jag fick jobb en sommar när vi gjorde grundundersökningar för Uddevalla bron, dels var jobbet fritt och sommaren där var ju nästan som en semester nära skärgården tvärs över Sunningen (Skärgårdsbåten hette Sunningen) Sunningesund där låg jag i en husvagn och sov. På helgerna var campingen på andra sidan var det dans på helgerna. just något specifikt har det aldrig varit något Fondmedel jag fick här gjorde glädjefnatt hos mig, det är för ungt ännu för att direkt säga att det var bästa stunden

Chefen på det jobbet var påverkad av tabletter jag vågade nästan inte åka bil med honom. Bensinen var slut till en motor. Chefen hade åkt i väg kunde inte få tag på honom för att vi andra behövdes bensinen tog Jeepdunken gick till stora vägen till Uddevalla och liftade in till en mack köpte bensin liftade tillbaka även den bit jag fick gå och vi kom igång en stund innan chefen kom tillbaka

Det var bästa sommaren som vuxen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 3 månader sedan by Nissegossen.
Mer
5 år 3 månader sedan #1121006 av krokus
Svar från krokus i ämnet Mitt livs bästa stund
När jag såg The Knife live år 2006 på Arvikafestivalen. Det var smockat med folk, svårt att andas på grund av publiktrycket och när jag väl fick luft luktade den marijuana. Hade jag dött där och då hade jag dött lycklig. Tyvärr har jag inga bilder från The Knifes spelning.