Hur är mitt läge idag?

Mer
12 feb 2019 17:41 - 12 feb 2019 17:44 #1128811 av Utomjordingen
Svarad av Utomjordingen i ämnet Hur är mitt läge idag?
Sen jag har tagit influensavaccinet (blev jättesjuk utav vaccinet), blodprov (hade för många vita blodkroppar), varit hos tandläkaren två gånger (hade inflammation/infektion på grund av trasig tand), injektionen Risperdal varannan vecka så måste jag kontakta vårdcentralen för jag har antagligen för högt blodtryck och puls också. Antagligen beror mitt höga blodtryck på att jag har varit ganska stressad + en inre stress på grund av osynliga ljud inne i mitt huvud. Alltid är det nåt som det är fel på mig - är det inte det ena så är det andra. Är det så det är när man börjar bli gammal... ?
Senast ändrad: 12 feb 2019 17:44 av Utomjordingen.

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Mer
12 feb 2019 18:18 #1128825 av Amandara
Svarad av Amandara i ämnet Hur är mitt läge idag?
Jag tycker oxå att alltid är det något som är fel med en. Svimningskänsla när man reser sig upp, magkatarr, förkylning, stel i kroppen, ont i fötterna, träningsskada, depression och självmordstankar, uppvarvning, utmattning....

Mer
12 feb 2019 18:25 - 12 feb 2019 18:25 #1128827 av Utomjordingen
Ja, jag kan nog inte påstå direkt att det blir enklare/lättare ju äldre man blir... .
Senast ändrad: 12 feb 2019 18:25 av Utomjordingen.

Mer
12 feb 2019 18:29 #1128828 av Geta
Svarad av Geta i ämnet Hur är mitt läge idag?
Att vara ung var ett helvete.

Mer
12 feb 2019 21:24 #1128849 av Modesty
Svarad av Modesty i ämnet Hur är mitt läge idag?
Har varit sämre

Mer
13 feb 2019 07:19 #1128901 av Nissegossen
Svarad av Nissegossen i ämnet Hur är mitt läge idag?
Just nu bra och har en go känsla i kroppen, tillfreds med tillvaron

Störst av allt är kärleken. Love is sweet and humble as an Humble bee instead of an Humwee sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV
E-post Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

Mer
14 feb 2019 12:22 #1129171 av Admin1
Svarad av Admin1 i ämnet Hur är mitt läge idag?
Ganska bra. Har dock tappat en vante. Får kolla imorgon.

Mer
14 feb 2019 19:00 - 14 feb 2019 19:46 #1129312 av Utomjordingen
Känt skräck hela dagen! Men det känns lättare nu när man har fått i mig några öl.

"Köpt öl för 100 kronor idag! Mår inte så bra för jag har lite skräckkänslor sen någon okänd knackade på min dörr idag. I dagens tider så ska man inte öppna dörren för någon man inte vet vem det är och vad det handlar om. Traumat triggar igång varje gång någon okänd ringer/knackar på min dörr. Varit med om hemfridsbrott för länge sen där jag blev misshandlad utav två personer för att jag var blåögd och öppnade dörren."

Min kvinna kanske har rätt i att vi måste ha en säkerhetsdörr framöver. Vi har rätt till det om vi betalar typ 100 kronor/månad mer i hyra.
Senast ändrad: 14 feb 2019 19:46 av Utomjordingen.

Sidan laddades på: 0.365 sekunder