Klassfest

Mer
5 år 2 månader sedan #1122338 av memphis
Klassfest skapades av memphis
Hjälp. Jag har ju sagt förut att jag aldrig mer hänger med tjejgänget ut på krogen. Och det står jag vid. Men nu har en kompis till mig snart övertalat mig att följa med på KLASSFEST 30 år senare!! Vilken grej. Hon säger vi kan sitta för oss själva och chilla med vin. Hjälp. Hur skulle det egentligen gå? Jag kan inte tänka klart ens.
Mer
5 år 2 månader sedan #1122341 av Geta
Svar från Geta i ämnet Klassfest
Har bara varit på en klassfest och det var 1976. Har sett Anna Odells film. I motsats till henne var jag inte mobbad i skolan. Gjorde inget väsen av mig. Var ingen plugghäst men klarade mig bra ändå.
Mer
5 år 2 månader sedan #1122342 av memphis
Svar från memphis i ämnet Klassfest
Jag var inte kallad plugghäst, men jag hade väldigt lätt för mig i studierna. Konstigt nog var jag ganska populär trots att jag inte var så snygg. Men jag blir ändå nervös av tanken på denna klassfest. Jag är inte social, som jag var då. Känns inte som trygg mark det här.
Mer
5 år 2 månader sedan #1122343 av Geta
Svar från Geta i ämnet Klassfest
Det skrämmer mig att visa att jag har åldrats men det har ju mina forna klasskamrater också gjort. Många är döda.
Mer
5 år 2 månader sedan #1122345 av 1Dave
Svar från 1Dave i ämnet Klassfest
Jag kanske gick på klassfest om det var med grundskolegänget.

/Dave
Mer
5 år 2 månader sedan - 5 år 2 månader sedan #1122348 av memphis
Svar från memphis i ämnet Klassfest
Detta är grundskolegänget Dave. Vi som gick ut 9:an på samma skola.

Geta, jag är också osäker på att ens visa upp mig 30 år senare. Men som sagt alla är ju lika gamla nu.

Jag vet en sak om jag går på festen. Jag kan inte ta medicinerna med de mängder vin det blir. Har gjort det misstaget förut att dricka för mycket på medicinerna och nästan tuppat av. Så går jag på festen får jag inte ta 400mg seroquel! Vilken katastrof.
Last edit: 5 år 2 månader sedan by Admin1.