En miljon svenskar kan ha sett utomjordiskt liv

Mer
5 år 2 månader sedan - 5 år 2 månader sedan #1124517 av Nissegossen
Det är en av livets stora frågor.

Men om du frågar Clas Svahn, vice ordförande i UFO-Sverige, är det inte rimligt att vi är ensamma i universum.

Enligt honom kan en miljon svenskar ha sett fenomen som kan kopplas till utomjordligt liv
www.expressen.se/kvallsposten/en-miljon-...tt-utomjordiskt-liv/


Det triggade igång mig. Jag sökte och fann förlagan till det flygande tefat som denna serie som gick i Allers familjejournal på 60-talet, jag letade fram det flygande tefat som jag i många år har funderat fram hur jag kan styra det, jag kom på två sätt, det första med tyngdpunktsförskjutning och det som nu gör att den kan ändra riktning så snabbt att ingen pilot skulle kunna klarade det, han skulle kunna dö om han utnyttjade det fullt ut. Även med tanke på materialet skulle kunna brytas sönder.

Ja, ni ser här på bilden det som jag i alla år har tänkt på och faktiskt löst hur styra den samt kraften att flyga
www.willy-centret.dk/

Men, ja men den flyger inte i rymden den behöver atmosfär för att flyga och styra

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 2 månader sedan by Nissegossen.
Mer
5 år 2 månader sedan #1124520 av memphis
Ja här på Viska ser vi ju utomjordiskt liv dagligen.
Mer
5 år 2 månader sedan - 4 år 9 månader sedan #1124523 av charlie2
eller så spelar man dessa tv spel.

Mass Effect
Last edit: 4 år 9 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 2 månader sedan #1124524 av Nissegossen
Klart att du skulle ha med ett finger också...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 2 månader sedan #1124689 av Admin1
Teoretiskt är det omöjligt för utomjordingar att resa hit för det skulle ta 3000 år minst.
Mer
5 år 2 månader sedan #1124724 av Nissegossen
Maskhål talas det om..

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum