Hur har ni hemma?

Mer
5 år 1 månad sedan #1127961 av mrsearlgray
Svar från mrsearlgray i ämnet Hur har ni hemma?
haha ja det är dom :D
Mer
5 år 1 månad sedan #1127971 av Vittrad
Svar från Vittrad i ämnet Hur har ni hemma?
Bor i en liten tvåa från 20-talet, med högt i tak och stora fönster. Då jag har en förkärlek till gamla möbler så består inredningen mestadels av äldre föremål som jag hittat på auktioner, antikaffärer eller i second hand-butiker. Mörkbetsade, nötta möbler varvas med orientaliska mattor och sirliga mässingdetaljer.

Bilaga ej funnen


Ett litet smakprov av inredningen hemma.

Mitt senaste projekt är att hitta en gammal kista i 1600-1700-tals stil som ska få agera vardagsrumsbord och förvaring åt laptop, högtalare och hörlurar. Lättare sagt än gjort dock.
Mer
5 år 1 månad sedan #1127975 av mrsearlgray
Svar från mrsearlgray i ämnet Hur har ni hemma?
Till Vittrad:

Samma här men har tyvärr inte lyckats hinna mycket original möbler i äldre stil, så har fått bli nyproduktion i äldre stil, det är ju så fint! :D
Mer
5 år 1 månad sedan #1127977 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hur har ni hemma?
Där var en han hade en stuga och i kökssoffan var han född och i den sov han i hela hans liv. Pengar var det skralt med och när han dog tyckte hans vänner, ja vi begraver han i den, ty där fick han ro.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 1 månad sedan #1128060 av mopa
Svar från mopa i ämnet Hur har ni hemma?
Jag bor i en stor etta. Mölbler från ikea o begagnat, Har möbler som andra villjat bli av med. . Sen så har jag blommor överallt, det har blivit en liten djungel.
Mer
5 år 1 månad sedan - 5 år 1 månad sedan #1128061 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Hur har ni hemma?
Psykologerna/psykiatrin skulle nog få en chock om de såg mitt hem! :wink:

300


Från mitt köksfönster som jag har stirrat på i snart 30 år:

300


Mitt kök:

300
Last edit: 5 år 1 månad sedan by Utomjordingen.