Flashback?

Mer
5 år 1 månad sedan #1128702 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Flashback?
Vad jag läst där gör att jag aktar mig från att skriva där. Inte en chans att jag skulle bli medlem där.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 1 månad sedan #1128798 av Richard
Svar från Richard i ämnet Flashback?
Men man får det senaste om brott o kriminalfall där. Det är alltid nån som känner nån eller bor i närheten som kommer med fakta, långt innan de etablerade tidningarna. O ofta får man mycket mer information än hos tidningarna också.

1990 eller nått när Christer Pettersson var misstänkt för Palme-mordet. Först kallades han bara för "42-åringen". På ett Rotary-möte fick min pappa veta vad han hette o vad det var för nån. Nu är det bara att titta på Flashback!
Mer
5 år 1 månad sedan #1128800 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Flashback?
Vid sökningar på Google leder rätt ofta till Flashback där finns svaret man söker.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 1 månad sedan #1128947 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Flashback?
Ganska många blir avstängda på Flashback. Det blir väl så av ekonomiska skäl.
Mer
5 år 1 månad sedan #1129271 av Richard
Svar från Richard i ämnet Flashback?
Ditt inlägg har raderats i väntan på bedömning avseende brott mot regel 1.01

Ämne: Sömnproblem? Titta till vår grupp på Facebook, där vi tar upp allt om sömn!

Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Vi försöker att göra en samlingsplats för oss som sover dåligt. Sover man dåligt så förstörs nästkommande dag. Så varför inte nått slags diskussion där vi delar erfarenheter om bolltäcken, huskurer o mediciner. Lite bredare regler än de vanliga på FB, t.ex. att vi kan tipsa varandra om doser o vart man kan få tag i sömnpreparat.

Enda regeln är ett gott humör, samt ingen illegal handel av narkotika!

Ingen koppling till vad ni heter här, bara hoppa in i Facebookgruppen;
www.facebook.com/groups/291453534837336/

SÖMNGRUPPEN! FÖR OSS SOM VILL HA BÄTTRE SÖMN!


Regel: 1.01 - Reklam och annonsering

Moderatorerna kommer rösta om huruvida inlägget bryter mot forumets regler, och om så är fallet kan påföljden bli varning, avstängning eller bannlysning. I fall där det är helt uppenbart vilken åtgärd som är tillämplig kan åtgärden verkställas mycket kort tid efter upplagd omröstning.


Oerhört töntigt!
Inte för att jag bryr mig, klarar mig bra utan Flashback. Men deras "yttrandefrihets-domstol" ger jag inte mycket för... Var själv moderator i några år o vi röstade om huruvida "brotten" skulle bestraffas... :joker
Mer
5 år 1 månad sedan #1129381 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Flashback?
Det var lite löjligt. Man tjänar väl inget på en Facebookgrupp.