Vilket årtal blev du sjuk?

  • RainDrops
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
5 år 2 månader sedan #1129069 av RainDrops
Svar från RainDrops i ämnet Vilket årtal blev du sjuk?
Beklagar sorgen måste ha varit en rejäl smäll när man har dessutom barn och alla känslor och tankar kring allt och livet! Jag önskade jag fanns där för min familj när småbröderna var barn och läste sagor och lekte för deras pappa fanns inte och sen blev jag sjuk i samma veva och ville vara bara ensam för jag kände mina småbröderna var så små att jag vill inte skapa lidande för dom så tog jag upp kontakten 2012 efter upprepade försök till att hjälpa mig med psykiatrin som tvångsintog mig hela tiden och så! Och jag fick veta att hela barndom fanns vår mamma mycket på sjukhuset för tex cancer och lite annat!


Det känns bra att höra du fick stöd! Nej fyfan vilken smäll dessutom barn med. Nej det är hårt!

Lycka till i livet miika!
Mer
5 år 2 månader sedan #1129071 av Miika
Svar från Miika i ämnet Vilket årtal blev du sjuk?
Tack Raindrops, detsamma
Mer
5 år 2 månader sedan #1129084 av Recard2016
Jag tror alltid jag var sjuk nästan, var nåt fel iallafall.
Mer
5 år 2 månader sedan #1129089 av Pg
Svar från Pg i ämnet Vilket årtal blev du sjuk?
Kommer inte ihåg, men kanske 10-12 år sen, så det blir kanske 2006.
  • RainDrops
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
5 år 2 månader sedan #1129090 av RainDrops
Svar från RainDrops i ämnet Vilket årtal blev du sjuk?
Tack. Jag försöker göra mitt bästa att se till så jag kan ta till vara på tiden.

Efter många omgångar och misslyckanden börjar man tro det är en själv felet sitter på men man kan inte va ensam om att ta hela tiden det större ansvaret!

Tex så ska jag ta ett elevcertifikat på fallskärmshoppning! Jag är skräckslagen inför detta men jag kommer göra det! Funderar på att börja dyka oxå!


Vad tycker man är viktigt i livet och vilket kan man och inte? Sen har man inte alltid energin och makten över ens liv! Tex så kan öl hjälpa ibland!

Tex idag så gav jag bort en sak till nån som verkligen behövde nåt sånt! Och det skänkte mig glädje istället för bråka och tjafsa! Snabba puckar!

I helgen ska vi göra olika konstnärliga projekt vilket blir kul.