I have a dream

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 1 månad sedan #1134734 av Fantasio
I have a dream skapades av Fantasio
Du har säkert drömmar, saker du skulle vilja göra och annat. Jag börjar. Jag drömmer om en motorcykel, mitt intresse har väckts åter efter många år i träda.
Mer
5 år 1 månad sedan #1134753 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet I have a dream
Jag drömmer om att få 13 rätt på Stryktipset så jag kan köpa en 13-tröja. Fick 11 rätt sist men det hade 100 tusen andra också så det blev inga pengar. Är usel på fotboll, så det blir nog svårt att få alla rätt...

Prata inte med hat i munnen!
Mer
5 år 1 månad sedan - 5 år 1 månad sedan #1134761 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet I have a dream
Såg denna live på TV i svartvitt då han höll talet


Han är i samma klass som Mahatma Gandhi, Nelson Mandela alla personer jag ser upp till, då de stått för något bra i mänskligheten

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 1 månad sedan by Nissegossen.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 1 månad sedan #1134850 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet I have a dream
Den snyggaste motorcykeln var MV Agusta F4, den drömde man om. Den kostar visst runt 20 000 euro idag. Fast en ny Honda Fireblade ska visst kosta runt 210 000 kronor. MV Agusta:n var alltid dyrare, måste vara så idag också. Vad är det med italiensk design? Men det blir bekymmer när man ska sörva en sån, man lär få lämna in den på annan ort. Inte kan jag utnyttja en best med runt 200 hästkrafter fullt ut, men känslan att sitta på en vass maskin är fin.
Mer
5 år 1 månad sedan - 5 år 1 månad sedan #1134854 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet I have a dream
Fantsio, så, din dröm är en sådan här cykel?:

300


Ja, den hade aldrig varit helt fel...

Jag håller på att realisera mina drömmar mer och mer nu! Kan se mig i mitt liv min kvinna filma med sin videokamera och jag sedan redigerar filmen och skapar även musik till hennes film. Sen kan jag se mig snart som en gammal gubbe spela schack mot en schackdator då och då och slå en rating på över 2100-2200 under fyllan. Kan även se mig bygga min Kyrk Assistent (kyrkan som Gud glömde) i min ålderdom.
Last edit: 5 år 1 månad sedan by Admin1.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 1 månad sedan #1134858 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet I have a dream
Utomjordingen, justr en sån vill jag ha. De riktigt hårda killarna tog bort "skjutspinnarna". Min garagegranne kapade dem med verktyg. Han är död, omkom i mc-olycka. Du försöker förverkliga dina drömmar, det är toppen, det. Sånt måste få kosta.