Hur är dina grannar?

Mer
5 år 1 månad sedan #1135861 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hur är dina grannar?
Då kan du bo där livet ut, memphis.
Mer
5 år 1 månad sedan #1135872 av memphis
Svar från memphis i ämnet Hur är dina grannar?
Ja! ;)
Mer
5 år 1 månad sedan #1135914 av krokus
Svar från krokus i ämnet Hur är dina grannar?
Lustigt att en sådan här tråd dyker upp en natt då jag blivit väckt av att grannen bredvid haft sex. Det lät så iaf.

Mina grannar är helt ok. En gång ringde jag polisen eftersom det slängdes tallrikar och skreks en del hos en av grannarna.

Tidigare hade jag en granne som spelade datorspel hela nätterna, det var störande! Han skrek skithögt. Som tur är har han flyttat.

Det är blandade åldrar på grannarna här. De som är yngre än jag hyr i andra hand, det är lång kö till lägenheterna här i området.

Jag tror inte att min hund är så populär, då han skäller på brevbäraren och även när grannarna går i trappan. Men jag har inte fått nåt klagomål.
Mer
5 år 1 månad sedan #1135915 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hur är dina grannar?
Här är blandad kompott, jag är nog äldst i trappen, nyligen har det flyttat in två barnfamiljer, den ena alldeles nyligen och han i sällskapet har fått låna slagborrmaskin och borr av mig. Ett måste om man nu skall borra i bärande väggar, mellanväggarna är blåbetong med radon så det är strålning från dem.

Området är populärt bland barnfamiljer på gården är det bommar och om någon skall komma innanför bommarna måste man avtala tid hos kvartersvärden som då aktiverar den plastnyckel vi alla fått. Det är en elektroder som han då aktiverar innanför bommarna leker små barn de får tillåtelse att leka innanför bommarna men inte utanför. Grannen som var polis, jag hade nyss flyttat hit, hans dotter var på väg till tjottahejti och var på väg på en gångbana som slutar nära delsjöreservatet. Jag och mitt ex skulle gå den vägen med hunden, jag sade till flickan, kom vi går hem till din mamma, hon visade vägen dit. Hon var på väg till sin pappa som skulle vara vid parkeringen, han sade, så hade jag själv gjort. Han och hans fru skilde sig och bodde flera år i området, men bägge var i nya förhållanden och har flyttat härifrån. Flickan är nu vuxen sedan flera år.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 1 månad sedan #1135922 av wasp
Svar från wasp i ämnet Hur är dina grannar?
Mina grannar är bra, men min närmaste grannfru går bakom ryggen på mig. Hon utger sig för att vara The little old lady from Pasadina, who's got a pretty little flowerbed of white gardenias. Inte då! Skvaller, svaller, pladder i det oändliga! Vet att jag står inte högt i kurs här - avundsjuka heter det visst. Området är nog bra, men utbildningsnivån too low for zero! Veterinärutbildning en gång i tiden - fy fan! Han var borgerlig som ung, gammal överklassare som blivit sjuk och utan pengar! Så går valserna! Inte kul alls!
Mer
5 år 1 månad sedan #1136022 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Hur är dina grannar?
Mina grannar har jag ingen kontakt med annat än att jag hälsar på dem. Cosmos du kanske skulle spela och sjunga på grannfesterna. Du är ju väldigt bra på det. De blir säkert imponerade.