Hur är mitt läge idag?

Mer
10 apr 2019 18:58 #1143711 av Miika
Svar från Miika i ämnet Hur är mitt läge idag?
Högra ögat rinner och har rinnsnuva, undrar om jag håller på att bli förkyld

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Mer
11 apr 2019 12:13 #1143859 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Hur är mitt läge idag?
Mycket bra! Hunnit med mycket redan nu.

Mer
14 apr 2019 14:48 #1144990 av Admin1
Ganska bra! Hörde en flyttfågel sjunga.

Mer
14 apr 2019 15:30 #1144998 av memphis
Svar från memphis i ämnet Hur är mitt läge idag?
Tog ett par timmar promenad idag för det är fint väder. Såg att fjärilarna vaknat, men inga blommor än, inte ett grönt strå ens. Mycket snö kvar.

Mer
14 apr 2019 17:35 - 14 apr 2019 17:48 #1145049 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hur är mitt läge idag?

Amandara skrev: Ont i heeela jäääla kroppen. När jag sökt och läst på ser det ut åt något reumatiskt hållet. Jag hade detta för 8 år sen när jag var dyngpsykotisk. Gick med det hur länge som helst eftersom jag trodde vården gjorde medicinska experiment på mig. Det gick aldrig över utan BLEV VÄRRE. Tillslut ville jag skrika rakt ut av smärta och fick citodon. Sökte på en massa vård och sjukhus i Dalarna för jag bodde där då...men provsvar visade inget. När jag vart tvångsomhändertsgen fick jag massa NSAID...antiinflammatoriskt och smärtlindrande....alvedån hjälpte inte. Och det gick över. Trodde det hade med psykosen att göra eftersom det gick över när jag fick haldol. Men nu äter jag haldol sedan lång tid tillbaka och har ändå fått det här. Tesen om att haldol läkte smärtan håller inte. Men NSAID lindrar....smärtan....men det kommer tillbaka när jag slutar. Vill att en läkare kollar på det...är det inflammationer i musklerna och lederna kan man få kortison. Fan jag är stel som en gammal pinne.

Amandara!

Får jag föreslå en krydda som är starkt antiinflammatorisk och starkt antioxidant en läkeväxt gurkmeja ha det när du äter något
Sök sidan
www.google.se/search?source=hp&ei=t1GzXI...1j33i160.F_sMzx4mMPI

Stelhet i musklerna är en biverkan av Haldol i det finns Akineton som är muskelavslappnande direkt på musklerna allt över 5st 2mg per dag är missbruk en stark varning tar du mer är det inte roligt ta min varning i detta på allvar

Vad gäller Akineton det kan man nästan sätta klockan på, efter en timme börjar den verka stelheten försvinner och man nästan fylls av eufori och man nästan flyter bort i början när den verkar, oerhörd lättnad

Störst av allt är kärleken. Love is sweet and humble as an Humble bee instead of an Humwee sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV
E-post Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.
Senast ändrad: 14 apr 2019 17:48 av Nissegossen.

Mer
15 apr 2019 11:56 #1145177 av Admin1
Sov för länge till 8.30 tiden.

Mer
15 apr 2019 13:28 - 15 apr 2019 13:29 #1145214 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hur är mitt läge idag?
Bra sittande eftersom rubriken är sådan, nja halvliggande i fåtöljen med benen på en pall, lojt utsträckt med benen

Jag kan sova så

Störst av allt är kärleken. Love is sweet and humble as an Humble bee instead of an Humwee sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV
E-post Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.
Senast ändrad: 15 apr 2019 13:29 av Nissegossen.

Mer
15 apr 2019 17:10 #1145282 av memphis
Svar från memphis i ämnet Hur är mitt läge idag?
Väntar på en stor lasagne som gräddas i ugnen.

Sidan laddades på: 2.077 sekunder