Personlighetsförändring!

Mer
5 år 1 vecka sedan #1143923 av björk
Svar från björk i ämnet Personlighetsförändring!
Utomjordingen jag hade vatt på TABOO i MALMÖ sen blev jag så rädd att jag cyklade för fulla muggar och en skylt strök längs ovansidan på hjälmen. Jag hade köpt porr film
Mer
5 år 1 vecka sedan #1143936 av Geta
Svar från Geta i ämnet Personlighetsförändring!
En bekant nu avliden med cykloid psykos, övergavs av sin man. Han ville ha skilsmässa. Annars hade han också blivit sjuk, förmodade han.
Mer
5 år 1 vecka sedan - 5 år 1 vecka sedan #1143937 av Utomjordingen
Minns när det var spänt mellan mig och mina anhöriga våren 1990. Jag och min styvpappa började bråka i köket så han knuffade mig så jag slog mitt huvud på spisen. Det kanske också skadade mig lite?

Det var spänt mellan oss alla våren 1990! De höll fast mig i bilen och hotade bryta av min arm om jag inte följde med dom. Sen var det en massa andra i släkten som följde efter med sina bilar för de ville veta vad de skulle göra med mig. Som sagt, det slutade med att släkten tog mig med våld till psyket där jag blev tvångsinlagd/tvångsmedicinerad. Dramat var bara förnamnet! Så på den vägen är det att jag sitter här jag sitter idag...

Det var som om deras dåliga mående skulle gå ut över mig! Typ, nån måste bli korsfäst för att de själva mådde dåligt. Blev korsfäst också fast psykiskt korsfäst när jag var på psyket.
Last edit: 5 år 1 vecka sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 1 vecka sedan #1144899 av Utomjordingen
Det här hade kanske kunnat hänt mig också flera gånger under mitt liv om jag inte hade druckit öl för att dämpa lidandet:

300
Mer
5 år 1 vecka sedan #1144915 av Geta
Svar från Geta i ämnet Personlighetsförändring!
Tänkte på dig, Utomjordingen, när jag läste rubriken. Artikeln var låst.
Mer
5 år 1 vecka sedan - 5 år 1 vecka sedan #1144957 av Utomjordingen
Jag hade säkert haft lyckligt liv om jag inte hade alla osynliga oljuden inne i mitt huvud! Istället så har mitt liv varit lite som att leva levande nere i helvetet.
Last edit: 5 år 1 vecka sedan by Utomjordingen.