Personlighetsförändring!

Mer
11 apr 2019 12:26 #1143868 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Personlighetsförändring!
Utomjordingen det borde gå att se på magnetröntgen om du har en hjärnskada. De brukar göra hjärnröntgen före schizofrenidiagnos för att utesluta att t.ex en tumör ger problemen.

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Mer
11 apr 2019 12:54 #1143884 av memphis
Svar från memphis i ämnet Personlighetsförändring!
Alltså sånt där. Det görs ingen hjärnröntgen innan man får diagnos. Det görs ingen magnetröntgen om man har för högt prolaktin. Det görs inga sådana saker, inte på mig iaf. Det står att det ska göras och det låter jättebra men i verkligheten inga undersökningar görs.

Mer
11 apr 2019 13:11 #1143896 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Personlighetsförändring!
Läste om en man, han hade råkat ut för en bil olycka med svåra hjärnskador, men han klarade livet. Läkarna sade till hans fru, han kommer vara en personlighetsförändrad och de räknade upp allt för frun, hon stod inte ut, pga personlighets förändringen och skilde sig .

Kan inte hitta det.

Störst av allt är kärleken. Love is sweet and humble as an Humble bee instead of an Humwee sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV
E-post Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

Mer
11 apr 2019 13:14 #1143898 av memphis
En bekant till mig krockade med en älg, fick en spark av älgen i huvudet och blev för alltid personlighetsförändrad.

Mer
11 apr 2019 13:20 #1143902 av Geta
Svar från Geta i ämnet Personlighetsförändring!
Det händer ofta att partnern vill skilja sig, när någon har drabbats av en svår skada eller sjukdom.

Mer
11 apr 2019 13:23 #1143904 av memphis
Så också för min bekant! Hennes man stod inte ut med hennes personlighetsförändring som var definitiv, utan de skilde sig.

• Utomjordingen
  • Utomjordingen Profilbild Författare till inlägg
  • Hedersmedlem
  • Hedersmedlem
Mer
11 apr 2019 14:01 - 12 apr 2019 12:29 #1143917 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Personlighetsförändring!
Admin1, du har rätt - hösten 1990 så röntgade dom min hjärna och vad jag förstod så var det inget fel, inget allvarligt fel i alla fall. Men det måste vara nåt fel på min hjärna ändå eftersom jag har haft alla hallucinationer man kan få av och till sen våren 1990. Sen har jag sen våren 1990 konstant symptomen Visual Snow. Ja, sen har jag sen våren 1990 konstant osynliga ljuden inne i mitt huvud som i vanliga/normala fall inte ska finnas.

Min ena granne som var särbo med en man råkade ut för en cykelolycka för flera år sedan. Han blev inte sig själv efter olyckan så de kunde inte längre umgås med varandra. Han mindes inte ens att hans mamma var död utan trodde att hans mamma levde.
Senast ändrad: 12 apr 2019 12:29 av Admin1.

Mer
11 apr 2019 14:30 #1143922 av björk
Svar från björk i ämnet Personlighetsförändring!
Jag å Hampus Karlsson skulle cykla ned för en backe vad jag vet voltade jag med hela jag med cykeln då jag körde in i grundstomen sån svart gummi ni vet. Men jag var för flummig och avslappnad för att få skada skador

Sidan laddades på: 0.387 sekunder