Personlighetsförändring!

Mer
4 år 11 månader sedan #1143868 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Personlighetsförändring!
Utomjordingen det borde gå att se på magnetröntgen om du har en hjärnskada. De brukar göra hjärnröntgen före schizofrenidiagnos för att utesluta att t.ex en tumör ger problemen.
Mer
4 år 11 månader sedan #1143884 av memphis
Svar från memphis i ämnet Personlighetsförändring!
Alltså sånt där. Det görs ingen hjärnröntgen innan man får diagnos. Det görs ingen magnetröntgen om man har för högt prolaktin. Det görs inga sådana saker, inte på mig iaf. Det står att det ska göras och det låter jättebra men i verkligheten inga undersökningar görs.
Mer
4 år 11 månader sedan #1143896 av Nissegossen
Läste om en man, han hade råkat ut för en bil olycka med svåra hjärnskador, men han klarade livet. Läkarna sade till hans fru, han kommer vara en personlighetsförändrad och de räknade upp allt för frun, hon stod inte ut, pga personlighets förändringen och skilde sig .

Kan inte hitta det.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 11 månader sedan #1143898 av memphis
Svar från memphis i ämnet Personlighetsförändring!
En bekant till mig krockade med en älg, fick en spark av älgen i huvudet och blev för alltid personlighetsförändrad.
Mer
4 år 11 månader sedan #1143902 av Geta
Svar från Geta i ämnet Personlighetsförändring!
Det händer ofta att partnern vill skilja sig, när någon har drabbats av en svår skada eller sjukdom.
Mer
4 år 11 månader sedan #1143904 av memphis
Svar från memphis i ämnet Personlighetsförändring!
Så också för min bekant! Hennes man stod inte ut med hennes personlighetsförändring som var definitiv, utan de skilde sig.