SIFO vill övervaka mig

Mer
4 år 11 månader sedan #1143620 av Richard
Igår ringde de från SIFO o undrade om de fick ställa några frågor, t.ex. om vilket parti man röstar på, samt om mina rökvanor. Jag sa att jag kan ställa upp i fler enkäter. Men idag kom ett mail, om att de vill studera ens internetvanor, o man skulle registrera sig, så att de t.ex. kan se vilken sorts media man besöker, men nä! Där går gränsen! De vill alltså övervaka ens internettrafik! Det ställer jag inte upp på!

I.o.f. sker allt anonymt o man får några Trisslotter, men nån måtta får det vara!
Mer
4 år 11 månader sedan - 4 år 11 månader sedan #1143660 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet SIFO vill övervaka mig
Socialstyrelsen har skickat en enkät till mig vad jag tycker om min hemtjänst och att jag skall göra det gratis idag med snigelpost vill de att jag skall svara på deras webbplats bara för att ja, vadå?

Jag är totalt less på allt sådant de kommer med till mig. De säger att det är viktigt, men jag då, vad får jag ut för det? En projekt anställning med saftigt betalt för jobbet.
Det hade varit värt det. En ekonomisk morot, är ju det man skall ha för det.

De får inga svar förrän de kommer något värt det. Skall jag arbeta gratis för staten i förlängningen?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 11 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 11 månader sedan #1143661 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet SIFO vill övervaka mig
Jag skulle då aldrig ställa upp på något sådant. Fast jag brukar besvara enkäter från SOM-institutet. Fyller-i-frågor med enkla kryss kan jag bjuda på.
Mer
4 år 11 månader sedan #1143663 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet SIFO vill övervaka mig
Jag bojkottar allt sådant över lag

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 11 månader sedan #1143669 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet SIFO vill övervaka mig
Jag fick tjocka enkäter att fyll i. Jag kasta den. Då skicka dem en ny, Sen börja dem ringa och jag svara inte. Jag tror det var 13 gånger dem ringde. Det är statistik till universitet. Men jag hoppar över sånt nu.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
4 år 11 månader sedan #1143671 av memphis
Svar från memphis i ämnet SIFO vill övervaka mig
Jag med. Får man inget för besväret får det vara.