Hur stavar man till narcissist? Mina bekännelser!

• RainNo2
  • RainNo2 Profilbild Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
11 apr 2019 02:18 - 11 apr 2019 12:34 #1143792 av RainNo2
Jag plågade djur och slog andra barn som barn
Idag plågar jag vuxna och utnyttjar
Misslyckas med allt i livet utom få ggr räddat kvinnor från missbruk, misshandel, våldtäkt och mordförsök! Har mestadels haft kvinnliga vänner och manliga beskyddare.

Jag vill gärna tro jag har makt att krossa USA och världen i ett krig och jag borde vinna Nobels fredspris! Jag vill gärna tro att jag lever ett framgångsrikt liv utan ett trasigt barndom.

I vuxen ålder har jag varken skadat barn eller djur! Däremot har jag många lik i min garderob! Tex där jag har sett andra gå under till och med tillslut dött av sitt beteende där jag inte tog ansvar!

Idag ska jag söka hjälp för min narcissism fan jag gråter nu jag till och med duperar min kassör!

Sen har jag lurat en del människor att jag är överintelligent när jag är noll begåvad

Har till och med duperat min psykolog men han krigar på

Han fattar mycket han fattade väl jag skulle komma på det dessutom viktigaste jag är en misslyckad narcissist och det är det nya svarta lol
Senast ändrad: 11 apr 2019 12:34 av Admin1.

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Mer
11 apr 2019 12:37 #1143870 av Admin1
Har psykiatrer sagt att du är narcissist? På vilket sätt är det negativt för dig? Den risk som jag ser är att om man överskattar sin förmåga så kan man ibland råka illa ut när andra inser vad man gjort.

Mer
11 apr 2019 12:45 #1143877 av Geta
För att stava till narcissist, så börjar man med blomman narciss och lägger till ist.

• RainNo2
  • RainNo2 Profilbild Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
12 apr 2019 02:50 - 12 apr 2019 12:43 #1144042 av RainNo2
Jag har den diagnosen som är ett som är aktuell

Geta jag avskyr min narcissism

Småaktigheter får mej att bita hårt för jag ska inte ruinera några! Detta är jag har svårt för att ha mej i sitt liv och man tar min vänlighet och förståelse och trashar den då ruinerar jag människor hur starka än dom är så är det att ha mej i sitt liv.

Egentligen har jag lust ta spisen och sätta mej på seven eleven och dricka latte och så, och huset sprängt men jag vill inte sitta i fängelse så jag planerar inte såna saker så jag gör på mitt vanliga sätt

Okey jag får hälla salt i kaffet nu när min kokainavtändning insikt ja ni fattar
Senast ändrad: 12 apr 2019 12:43 av Admin1.

Mer
12 apr 2019 12:45 #1144099 av Admin1
Tror inte du är ensam narcissist här. När du tar droger blir du värre narcissist då?

Mer
12 apr 2019 13:13 #1144117 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hur stavar man till narcissist? Mina bekännelser!

Admin1 skrev: Tror inte du är ensam narcissist här. När du tar droger blir du värre narcissist då?

Det märks

Störst av allt är kärleken. Love is sweet and humble as an Humble bee instead of an Humwee sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV
E-post Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

Mer
13 apr 2019 11:49 #1144630 av Admin1
På sätt och vis kan det vara bra att vara positiv till sig själv och vara narcissist. Depressioner kan bli färre.

Sidan laddades på: 0.819 sekunder