Vad brukar ni se på TV?

Mer
5 år 1 vecka sedan - 5 år 1 vecka sedan #1145944 av mopa
Svar från mopa i ämnet Vad brukar ni se på TV?
Gillar olika program. Just nu tittar jag på Highway thru hell .Annars blir det Pawn star, border patrol o liknande program.
Last edit: 5 år 1 vecka sedan by mopa.
Mer
5 år 1 vecka sedan #1145951 av krokus
Svar från krokus i ämnet Vad brukar ni se på TV?
Jag ser en del på svt-play och andra streamingtjänster. Nu ikväll såg jag på "Biggest Loser". Om en stund (när jag har läst klart på Viska) ska jag nog se på "Bonusfamiljen".
Mer
5 år 6 dagar sedan #1146028 av Nissegossen
Slängde ut TVn har aldrig ångrat mig.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 6 dagar sedan #1146029 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Vad brukar ni se på TV?
Jag ångrar att jag köpte min. Den är aldrig igång.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
5 år 6 dagar sedan #1146032 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vad brukar ni se på TV?
Min TV står i källaren. Ångrar mig också att jag köpte den.
Mer
5 år 6 dagar sedan #1146035 av sodergardfia
När jag väl tittar på TV, vilket är sällan, blir det antingen program om poliser eller ett program som heter ”Say yes to the dress” där kvinnor provar brudklänningar. Stor skillnad, haha.
Ett program jag gillar är ”Tunnelbanan”, där man får följa väktarna i Stockholms tunnelbana och ingripanden de gör.

Jag tål inte att titta på tv-serier/filmer, för jag blir nervös av allt drama mellan figurerna . Jag har också svårt för tävlingar där folk blir kritiserade. Så för mig är det polisprogram och ”Say yes to the dress” och liknande som gäller.

Jag har ingen TV, men jag och mamma tittar ibland på de ovan nämnda programmen när jag är hos henne.