vi psyke sjuka har behandlats som skit igenom historien.?

Mer
4 år 11 månader sedan - 4 år 11 månader sedan #1146017 av Maxjohan1983
Släpp det som varit Charlie.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Last edit: 4 år 11 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 11 månader sedan #1146093 av Admin1
Det blev ett lyft, när psykiatrin tog över mentalvården och det var ett lyft när mentalsjukhusen lades ner. Som mest fanns 33000 platser. Om inte psykiatrin fanns skulle vi hamna i fängelse som man gör i USA idag för många.
Mer
4 år 11 månader sedan - 4 år 11 månader sedan #1146100 av Nissegossen

Geta skrev: Konstigt! Mina erfarenheter är helt annorlunda. Jag har gjort som Nissegossen. Jag har samarbetat med personalen. Innan jag fick kontakt med psykiatrin, gick jag sjukvårdsutbildning.


Samma som Geta, med skillnaden att jag arbetade när jag blev sjuk och det senare än Geta. Alla jag har mött i sin tjänst (Förutom vården Polisen) Har skött skött sig. De har varit helt enligt regelboken i min kontakt med dem.

Inte heller "plitarna" på avd har aldrig gjort något jag kan klaga på

Om du är dum, får du stryk.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 11 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 11 månader sedan #1146111 av zoegas
Tror nog Charlie menar påtvingad lobotomi, kalla bad, sterelisering och annat skit. Förstår inte hur ni kan säga emot honom.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
4 år 11 månader sedan #1146115 av Geta
charlie2 har inte sett något av detta med egna ögon. Det har inte jag heller gjort och jag är betydligt äldre.
Mer
4 år 11 månader sedan #1146119 av zoegas
Nä, det är väll hittepå?

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻